حضور بازیگر سینما و تلویزیون در تمرین پرسپولیس

سیدجلال حسینی، کاپیتان مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس امروز به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،تمرین ریکاوری تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی مقابل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 16 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهیدکاظمی برگزار شد.

* چمن ورزشگاه کاظمی این روزها وضعیت مطلوبی ندارد و حتی بازیکنان پرسپولیس هم نسبت به این موضوع اعتراض خود را به مسئولان پرسپولیس اعلام کردند، از این رو قبل از شروع تمرین عوامل اجرایی ورزشگاه نقاط آسیب‌دیده زمین را ترمیم کردند.

* بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی کار با وزنه انجام دادند، در ادامه و پس از 30 دقیقه بازیکنان اصلی از ذخیره‌ها جدا شدند و دور زمین نرم دویدند و بازیکنان ذخیره هم زیر نظر برانکو کار تاکتیکی کردند در ادامه بازیکنان اصلی به تنیس فوتبال مشغول شدند.

* سیدجلال حسینی، کاپیتان مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل مصدومیت سرخپوشان را مقابل نفت مسجدسلیمان همراهی نکرد، امروز به همراه بازیکنان اصلی دور زمین دوید. سیدجلال قبل از شروع تمرین دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد. کاپیتان مصدوم پرسپولیس در ادامه به صورت اختصاصی زیر فیزیوتراپ به تمرین پرداخت.

* شجاع خلیل‌زاده، دیگر بازیکن مصدوم سرخپوشان به همراه شایان مصلح دور زمین دویدند.

* حدود 50 هوادار پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشتند و برای لحظاتی بازیکنان و کادرفنی را تشویق کردند.

* علیرضا بیرانوند و کمال کامیابی‌نیا غایبان تیم امروز پرسپولیس در تمرینات گروهی بودند، کریم باقری مربی پرسپولیس در تمرین امروز حضور نداشت.

* امید زندگانی، بازیگر سینما و تلویزیون میهمان تمرین امروز پرسپولیس بود.

* بوژیدار رادوشویچ، دروازبان کروات تیم پرسپولیس امروز هم در تمرین گروهی سرخپوشان غایب بود. این بازیکن در طول هفته گذشته به خاطر اجرا نشدن تعهدات مالی باشگاه در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت نکرد.

* تمرین فردای پرسپولیس از ساعت 11 در ورزشگاه شهیدکاظمی برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید