هفه نوزدهم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس نصفه و نیمه به دنبال صدرنشینی در مسجدسلیمان

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود که چند بازیکنش به دلیل مصدومیت، نمی‌توانند سرخپوشان را در این مسابقه همراهی کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 16 امروز (شنبه) با دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان پیگیری می‌شود. پرسپولیس در شرایطی وارد سومین راند تقابل خود با تیم‌های خوزستانی می‌شود که مقابل فولاد خوزستان شکست خورد و از سد استقلال خوزستان گذشت. سرخپوشان هفته آینده هم به مصاف صنعت نفت آبادان می‌روند.

غیبت مدافعان پرسپولیس، دغدغه اصلی برانکو ایوانکوویچ محسوب می‌شود. مرد کروات در این مسابقه نمی‌تواند از سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده استفاده کند و حضور شایان مصلح نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. مصدومیت این مدافعان در هفته گذشته، دست برانکو را خالی گذاشته و سرمربی پرسپولیس مجبور است از بازیکنان ذخیره خود و نیز بازیکنان سایر پُست‌ها در دفاع استفاده کند.

پرسپولیس در نیم‌فصل دوم نتوانسته نمایش‌ درخشان خود در نیم‌فصل اول را تکرار کند و بازیکنان جدید این تیم از جمله سروش رفیعی و مهدی ترابی، به شرایط آرمانی خود نرسیده‌اند. سرخپوشان در هفته شانزدهم، نخستین شکست فصل خود را در خوزستان و برابر فولاد تجربه کردند و به نظر می‌رسد این هفته نیز کار سختی پیش رو دارند. پرسپولیس در بازی رفت نتوانست نفت را در تهران شکست دهد و باید ببینیم چه نتیجه‌ای در مسجدسلیمان کسب خواهد کرد. پرسپولیس با توجه به برتری پدیده برابر سپیدرود به رده سوم سقوط کرد و در شرایطی که دیدار سپاهان و ذوب‌‌آهن در این هفته برگزار نمی‌شود، می‌تواند با برتری در این مسابقه به صدر جدول راه یابد.

نفت مسجدسلیمان نیز در شرایطی برابر پرسپولیس صف‌آرایی می‌کند که شرایط خوبی ندارد. وجود اختلافاتی درون باشگاه و نیز مشکلات مالی نفتی‌ها، باعث شده این تیم در شرایط مساعدی با پرسپولیس بازی نکند. پرسپولیس تنها تیم شش بالانشین جدول است که نتوانسته در این فصل از سد نفت مسجدسلیمان بگذرد.

بیشتر بخوانید

شاگردان علیرضا مرزبان در سه هفته گذشته، تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند و با دو بازی بیشتر نسبت به ذوب‌آهن، در رتبه سیزدهم جدول جای دارند. در صورتی که زردپوشان مسجدسلیمان این هفته نیز شکست بخورند، ممکن است به رده چهاردهم جدول سقوط کنند و شرایط این تیم برای بقا در لیگ برتر، دشوارتر از قبل شود.

نتایج دیدارهای برگزار شده هفته نوزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

استقلال 2 - پارس جنوبی جم صفر
استقلال خوزستان صفر - صنعت نفت آبادان صفر
پدیده شهرخودرو 2 - سپیدرود رشت صفر
نساجی مازندران 2 - فولاد خوزستان صفر
ماشین‌سازی تبریز صفر - پیکان یک

برنامه دیدارهای باقی‌مانده هفته نوزدهم در زیر آمده است: (زمان برگزاری دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن هنوز مشخص نشده است)

شنبه 4 اسفند

نفت مسجدسلیمان – پرسپولیس / ساعت 16 – ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان

یکشنبه 5 اسفند

سایپا تهران – تراکتورسازی تبریز / ساعت 16 – ورزشگاه شهدای شهر قدس

 

دیدگاه تان را بنویسید