در یک بازی داور عالی قضاوت کرد، کم مانده بود او را سنگباران کنند!

برانکو: بازیکنانم را طوری آماده می‌کنم که در دو پست بازی کنند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وارد این بازی می شویم که ببریم، از این نقش فرار نمی کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برانکو ایوانکوویچ پیش از بازی با استقلال خوزستان گفت:وارد این بازی می شویم که ببریم، از این نقش فرار نمی کنیم. ولی هفته قبل پدیده بازی سختی با این تیم داشت و به سختی آنها را برد.‌ آنها فردا چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام توان بازی می کنند. جوانان خوبی دارند سه چهار بازیکن ۱۸ و ۱۹ ساله در استقلال خوزستان بازی می کنند که به تیم شان شادابی می دهند، ما هم فقط هدف مان برد است.

برانکو گفت: ما به فولاد باختیم اما شکست ما را متزلزل نمی‌کند. بلکه بیشتر از همیشه با انگیزه به میدان می‌رویم. در بازی فردا انصاری؛‌ ماهینی و آدام را نداریم و نوراللهی هم محروم است. در مورد ربیع‌خواه هم نمی‌خواهیم ریسک کنیم و بقیه آماده هستند و برای رسیدن به ترکیب اصلی رقابت می‌کنند.

وی در مورد اشتباهات داوران گفت:‌ من اعلام می‌کنم اینکه از فشاری که روی شانه‌ ماست شانه خالی نمی‌کنیم و هدفمان قهرمانی است. همواره هم گفته‌ایم که خواهان داوری محترمانه هستیم. تیم‌ها در دیدار با ما به گونه‌ای متفاوت بازی می‌کنند. من فقط به دلیل اینکه خواهش کردم داوری‌ها محترم باشد، جریمه شدم اما آقایان خودشان بازی با فولاد ما را آنالیز کنند. من حرف دیگری نمی‌زنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس  افزود: بازی یک دقیقه زودتر تمام شد حالا در مورد پنالتی پیکان و گل اول سپاهان نمی‌خواهم حرف بزنم. با این حال باز هم به دنبال توجیه و بهانه نیستیم و اگر از شانس‌ای گلزنی‌مان استفاده می‌کردیم داستان فرق می‌کرد. خودتان شاهدید داوران چگونه سوت می‌زنند. در یک بازی داور عالی قضاوت کرد. کم مانده بود او را سنگباران کنند.

پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در این لحظه اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس همچنان خواهان استفاده از کمک داور ویدئویی است. فریدون اصفهانیان اعلام کرده این فصل را فراموش کنید اما ما فراموش نمی‌کنیم و خواهان استفاده از کمک داور ویدئویی هستیم. ما حق‌مان را می‌خواهیم. به دنبال شلوغ بازی نیستیم و از راه منطقی دنبال حق و حقوق‌مان هستیم. اگر اشباهات داوری به ضرر ما نبود برای چهارمین سال قهرمان می‌شدیم. اگر فقط یکی از اشتباهات داوری در آن بازی به ضررمان نبود چهارمین قهرمانی‌مان را جشن می‌گرفتیم. اکنون هم خواهان استفاده از کمک داور ویدئویی هستیم.

برانکو در ادامه صحبت‌های خمارلو گفت: خودتان داوری‌ها را آنالیز کردید تمام مسابقات و نتایج آن را دیده‌اید. پرسپولیس بیشتر از همه تیم‌ها از داوری ضرر کرده است. به من بگویید کدام تیم در روزهای فیفا مجبور شد بدون ملی‌پوشانش بازی کند؟ من به شما می‌گویم پرسپولیس بدون ملی‌پوشانش مقابل پیکان بازی کرد. در دو بازی جام حذفی بدون ملی‌پوشانمان بازی کردیم. من این مسئله را قبول کردم چون چاره‌ای دیگر نداشتیم. زمان دیگری را برای مسابقات نداشتیم. نسبت به تیم‌های دیگر شرایط ما بغرنج بود.

وی در مورد اینکه چرا از ترابی به عنوان مهاجم استفاده می‌کنید اما او در کناره‌ها بهتر بازی می‌کند، گفت: ترابی را به این خاطر جذب کردیم که در هر وضعیتی کار خودش را خوب انجام می‌دهد. هم در فضای کوچک هم در فضای بزرگتر. در حال حاضر از 4 بازیکن جدید در تیم استفاده می‌کنیم. نادری، ترابی، سروش بازیکنان جدید ما هستند. اما اینها تا با وضعیت تیم تطبیق پیدا کنند به زمان نیاز دارند. در بازی با اهواز هم اشتباهاتی داشتیم. با وجود همین اشتباهات هم تیم برتر بودیم. 68 درصد مالکیت توپ داشتیم. 16 شوت به سمت دروازه زدیم. 80 درصد در پاس دادن دقت داشتیم و 5-6 موقعیت گلزنی به دست آوردیم که آنها را استفاده نکردیم و این مشکل ماست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود:‌نه تنها ترابی بلکه همه بازیکنانم را طوری آماده می‌کنم که در دو پست بازی کنند. از همه انتظار دارم که هم برای ترابی هم برای نادری و بقیه صبور باشیم تا آنها به فرم خوب‌شان برسند. طبیعی است تیم‌هایی که مقابل ما بازی می‌کنند انگیزه بسیاری زیادی دارند. 6-7 موقعیت گل مقابل فولاد داشتیم که از دست دادیم. در نهایت به فولاد باختیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید