در گفت و گو با جی پلاس؛

ایسما: مقایسه با تیام؟ نمی‌دانم شبیه هستیم یا نه!/ خیلی از بزرگی استقلال شنیدم

مهاجم آفریقایی استقلال شروع بسیار خوبی در لیگ برتر داشت و با یک گل زیبا، هواداران استقلال را به یاد تیام انداخت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ استقلال توانست در شروع نیم فصل دوم لیگ برتر با چهار گل پیکان را شکست دهد و برای رقبای بالای جدول خط و نشان بکشد.

برای استقلال در این بازی، اسماعیل گونکالوس گلزنی کرد تا عملکرد بسیار بهتری نسبت به مامه تیام در استقلال داشته باشد.

گونکالوس که از پاختاکور راهی استقلال شده، دقایقی بعد از ورود به زمین، با عبور از مدافع پیکان به سمت دروازه یاران فرکی شوت زد و توپ با برخورد به شیخ ویسی وارد دروازه شد.

اسماعیل گونکالوس مهاجم اهل گینه بیسائو در گفت و گو با جی پلاس؛ درباره حضور در استقلال و گلزنی در نخستین دیدار برای این تیم، گفت: خیلی خوشحالم که در اولین بازی برای استقلال گل زدم. برای خودم هم شروع بسیار خوبی بود. دوست دارم این روند را در بازی‌های بعد هم داشته باشم.

مهاجم اهل گینه بیسائو درباره عملکرد استقلال در این بازی گفت: من بعد از تحقیقات زیاد به استقلال آمدم. می‌دانستم این تیم از بزرگترین تیم ها است و در آسیا بارها نام استقلال را شنیده بودم. انتظار داشتم که لیگ را خوب شروع کنیم اما زدن چهار گل عملکرد خوبی است.

او درباره حمایت هواداران استقلال از خودش و مقایسه با بازیکنی به نام مامه تیام که فصل گذشته عملکرد خوبی در این تیم داشت، گفت: خوشحالم که هواداران از من راضی هستند. من اطلاعات زیادی درباره تیام ندارم و نمی‌دانم شبیه هستیم یا نه اما تلاش می‌کنم برای استقلال مثمرثمر باشم.

ایسما درباره رابطه خوبش با بازیکنان استقلال و جشن بعد از گل با هواداران و بازیکنان تیمش، یادآور شد: هواداران استقلال بسیار خوب و مهربان هستند و تیم را حمایت می‌کنند. من می‌دانستم که در ورزشگاه خانگی بازی نمی‌کنیم اما باز هم تعداد زیادی در ورزشگاه از ما حمایت کردند. بازیکنان استقلال به خوبی من را در تیم پذیرفتند و رابطه خوبی با آن‌ها دارم.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید