سرخ پوشان تهران ۲- پدیده ۰

شروع طوفانی پرسپولیس در اولین بازی نیم فصل دوم/ شاگردان برانکو صدرنشین شدند+ جدول

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل پدیده به صدر جدول لیگ برتر رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال مقابل پدیده شهر خودرو قرار گرفت و در دیداری که از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شده بود با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید. گل‌های پرسپولیس را علی علیپور (24 - پنالتی) و سیامک نعمتی (32) به ثمر رساندند.

داور مسابقه به شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس و عبدالله حسینی و مسعود ریگی از پدیده کارت زرد نشان داد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، سروش رفیعی (73- بشار رسن)، امید عالیشاه (66- بودیمیر) و علی علیپور (92- محمد نادری).

ترکیب پدیده شهر خودرو: میلاد فراهانی، عبدالله حسینی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، محمدرضا ناصحی (78- سینا زامهران)، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، سعید صادقی (67- یونس شاکری)، حسین مهربان (67- بهنام برزای)، محمد قاسمی‌نژاد و مرتضی منصوری.

داور: سیدمهدی سیدعلی

نیمه اول/ پرسپولیس 2 - پدیده 0
 

دقیقه 8: ارسال روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر خطرناک حسین مهربان می‌توانست منجر به باز شدن دروازه سرخپوشان میدان شود، اما علیرضا بیرانوند به خوبی توپ را مهار کرد.

دقیقه 23: خطای اکبر صادقی روی شایان مصلح با تصمیم داور مسابقه، پنالتی به سود پرسپولیس اعلام شد.

دقیقه 24: علی علیپور توانست پنالتی تیمش را تبدیل به گل کند.

دقیقه 32: سیامک نعمتی پشت محوطه جریمه پدیده در موقعیت مناسبی برای شوتزنی قرار گرفت. شوت ناگهانی نعمتی با وجود واکنش فراهانی، شدت زیادی داشت و وارد دروازه پدیده شد.

دقیقه 39: ارسال خطرناک روی دروازه پرسپولیس، می‌توانست برای این تیم خطرساز شود که علیرضا بیرانوند توپ را دور کرد.

دقیقه 41: حسین مهربان در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با چرخشی ضربه‌اش را به سمت دروازه زد، اما بیرانوند موفق به مهار توپ شد تا مانع از باز شدن دروازه‌اش شود.

دقیقه 1+45: نفوذ پرسپولیسی‌ها از سمت راست، در پشت محوطه جریمه به سیامک نعمتی رسید که شوت این بازیکن این بار به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم/ پرسپولیس 2 - پدیده 0
 

دقیقه 54: شوت از راه دور بازیکنان پدیده به شکلی مواج به سمت دروازه علیرضا بیرانوند آمد که دروازه‌بان پرسپولیس با کنترل سینه توپ را مهار کرد.

دقیقه 56: شجاع خلیل‌زاده از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 71: ضد حمله برای پرسپولیس طراحی شد که بودیمیر پس از پاسی که به علی علیپور دارد در محوطه جریمه برای خود فضایی ایجاد کرد. علیپور با پاسی به بودیمیر قصد داشت این بازیکن را صاحب موقعیت گلزنی کند که ضربه مهاجم کروات پرسپولیس راهی اوت شد.

دقیقه 75: عبدالله حسینی پس از خطایی که انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 88: ارسال مسعود ریگی از تیم پدیده روی دروازه پرسپولیس می‌توانست خطرناک شود که مدافعان سرخپوش تن به کرنر دادند.

دقیقه 88: مسعود ریگی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

تیم پرسپولیس با برتری مقابل پدیده و با توجه به توقف روز گذشته سپاهان مقابل صنعت نفت، با عبور از این دو تیم با 34 امتیاز به صدر جدول رسید.

100 (2)

 

دیدگاه تان را بنویسید