گزارش جی پلاس از حاشیه‌های روز هشتم جشنواره فیلم فجر؛

دعوای مجری و خبرنگار در نشست خبری "متری شش و ‌نیم"

نشست خبری فیلم "متری شش و نیم" با جنجال و دعوا همراه بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار جی پلاس از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، روز هشتم اکران فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره فجر در کاخ جشنواره با نمایش فیلم جدید سعید روستایی، "متری شش و نیم" آغاز شد.

فیلم با استقبال خبرنگاران و منتقدان همراه شد و نشست خبری و همان طور که انتظار می‌رفت، نشست خبری فیلم هم مانند خود آن با جنجال همراه بود.

از حاشیه‌های جالب نشست خبری این فیلم می‌توان به تاخیر پیمان معادی، بازیگر برای حضور نشست اشاره کرد. فیلم، زمان طولانی داشت و طبیعتا نشست خبری هم دیرتر از معمول آغاز شد اما در حالی که مجریان نشست قصد داشتند برنامه را سریع پیش ببرند، پیمان معادی تقریبا از نیمه دوم نشست به همکارانش ملحق شد.

این اما تنها حاشیه نشست نبود. یکی از خبرنگاران حاضر در نشست که منتظر بود سوالش از کارگردان پرسیده شود، نظم جلسه را به هم ریخت و با فریاد از مجری خواست پرسش او را مطرح کند.

روند کار در جشنواره امسال، ارائه سوال‌ها به صورت مکتوب است و احسان کرمی، مجری نشست‌های امروز (چهارشنبه) در حال قرائت سوال‌ها بود اما آن خبرنگار بارها صحبت مجری و عوامل فیلم را قطع کرد تا سوال خود را بپرسد. این کار ابتدا شکایت خبرنگاران را در پی داشت اما در ادامه به دعوای لفظی مجری و آن خبرنگار تبدیل شد و صدای آن دو لحظه به لحظه بالاتر رفت.

بعد از این اتفاق، خبرنگار مذکور یک بار هم صحبت نوید محمدزاده، بازیگر فیلم را قطع کرد که گلایه این بازیگر را در پی داشت.

از دیگر حاشیه‌های نشست می‌توان به استقبال خیلی زیاد خبرنگاران و طولانی شدن زمان نشست اشاره کرد به گونه‌ای که نشست خبری حدود ۲۰ دقیقه از اکران فیلم بعدی را پوشش داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید