حیدر سلیمانی عنوان کرد:

داور تحت تاثیر حرف‌های بازیکنان قرار دارد/روی کنعانی‌زادگان پنالتی شد

کارشناس داوری فوتبال ایران،‌گفت: دقیقه 27 باید خطای مدافع ژاپن اعلام می‌شد اما داور خطای رضاییان را گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، درخصوص عملکرد داور بازی ایران - ژاپن تا به این لحظه گفت: در تعجبم چرا AFC داوری را برای این بازی انتخاب کرده که در قد و قواره این مسابقه نیست. داوران بهتری بودند که انتخاب شوند. من فکر می‌کنم که توانایی داور استرالیایی در نیمه دوم پایین بیاید. اقتدار لازم را از او ندیدم او تحت تاثیر حرف‌های بازیکنان است که باعث بروز اعتراض می‌شود. 

سلیمانی در ادامه گفت: به عنوان مثال در دقیقه 28 باید خطای مدافع ژاپن اعلام می‌شد اما داور خطای رامین رضاییان را گرفت با این حال بیشتر تصمیمات داور بد نبوده است. مثلا سردار آزمون در دقیقه 22 کنترلش را از دست داد و بازیکنان ما اعتقاد به پنالتی داشتند اما تصمیم داور برای ادامه بازی درست نیست. ضمن اینکه خطا و اخطار وحید امیری نیز از سوی داور به درستی گرفته شد. 

کارشناس داوری فوتبال درخصوص برخوردی که کنعانی‌زادگان در دقیقه 28 با مدافع ژاپنی داشت، گفت: فشار دست مدافع حریف از آنچه که ما در تصاویر تلویزیونی دیدیم پنالتی به نظرم می‌رسید در این صحنه فکر می‌کنم داور باید پنالتی می‌گرفت اما به هر حال تشخیص برعهده خود داور است و خود او حتما صحنه را بهتر دیده است ضمن اینکه کمک داور ویدئویی هم در این مورد چیزی به داور اعلام نکرد. درواقع معتقدم اگر آنها این صحنه را پنالتی تشخیص می‌دادند به داور اعلام می‌کردند. 

دیدگاه تان را بنویسید