بانوی مدال‌آور المپیکی در آسایشگاه خیریه کهریزک

کیمیا علیزاده قهرمان تکواندو از آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بازدید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ کیمیا علیزاده، نخستین بانوی مدال آور بازی های المپیک ریو ۲۰۱۶ با هدف پرورش نیت خیرخواهانه از نزدیک با مددجویان و فرشته های کهریزک ملاقات و همچنین از مراکز آسایشگاه بازدید کردند.

علیزاده در حاشیه بازدید از مرکز کودکان نیلوفر گفت: برای دومین بار در این مرکز حضور پیدا کرده‌ام اما این حضور برای آخرین بار نخواهد بود و در دفعات دیگر ورزشکاران کشور و سایر مسئولان را با خود برای دیدارهای بعدی همراه خواهم کرد.

وی با بیان اینکه احساسات مطلوب معنوی با هیچ ثروت مادی قابل‌مقایسه نیست اظهار داشت: خداوند توفیق حضور در این مراکز را به هرکسی نمی‌دهد و امروز شاهد زحمات فراوان مسئولان این مرکز بوده‌ام که با هیچ ثروتی نمی‌توان زحماتشان را پاسخگو بود. او افزود: احساسات معنوی خود را با نیت خیر پرورش دهیم تا به سعادت دست پیدا نماییم.

این بانوی تاریخ ساز در ادامه بیان کرد: اکنون بسیار خوشحال هستم که در کنار این فرشته ها حضور دارم و نمی توان آنطور که باید حس خود را توصیف کنم اما در کنار اینها بودن بسیار به من آرامش می دهد.وی در ضمن بازدید و دیدارار با فرشته های آسمانی افزود: خوشبختانه هر کسی به نوبه خودش کاری انجام می‌دهد. باید به‌گونه‌ای رفتار کنیم که همه ورزشکاران در کار خیر شریک باشند تا توانسته باشیم به تمام آسایشگاه‌ها و مسئولان خیرخواه کمکی کرده باشیم.

علیزاده در پایان گفت: از تمامی عزیزانی که در این مرکز زحمت‌ می کشند تشکر می‌کنم  و به‌عنوان عضوی از این جامعه می خواهم در کنارشان باشم و دیگر افراد و چهره های جامعه را نیز برای حضور در چنین مجموعه هایی دعوت می کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید