در گفت و گو با جی پلاس؛

آزمون: گاهی ساده ترین توپ ها را هم گل نمی کنم! اما این یعنی فوتبال

سردار آزمون درباره موقعیت هایی که در بازی با عمان از دست داد، گفت: یک زمانی ممکن است سخت ترین توپ ها را گل کنید و یک وقت هایی هم ساده ترین توپ ها گل نشود. این جزئی از بازی است.

لینک کوتاه کپی شد

در بازی با عمان سردار آزمون هر چه زد به در بسته خورد. با این حال او مهدی طارمی تلاش زیادی کردند تا بتوانند دروازه این تیم را باز کنند. سردار دو گله است و می خواست با گلزنی مقابل عمان تعداد گل های خودش را افزایش بدهد اما کمی بدشانس بود. حتی زمانی هم که پنالتی شد او به نیمکت ذخیره ها نگاه کرد تا شاید کی روش دستور زدن این ضربه را بدهد، اما انتخاب کی روش، اشکان دژاگه بود. با این حال سردار به خبرنگار ورزشی جی پلاس می گوید: «واقعا موفقیت تیم ملی از هر چیزی مهمتر است.

بر خلاف اظهار نظر خیلی ها دوندگی زیاد تو در این بازی و تلاشی که کردی باعث شد تا یکی از بهترین بازیکنان زمین باشی.

همیشه تلاش می کنم خواسته های مربی را در زمین مسابقه اجاره کنم. به هر حال وظایفی غیر از گلزنی هم دارم. من تلاش کرده ام تا هر آنچه که سرمربی تیم ملی از من خواسته را در زمین اجرا کنم. اما باز هم می گویم که همه وظایف من در زمین گل زدن نیست.

پاس دادن ها هم یکی از برنامه های تو بود؟

این بخشی از کار من است. خوشحالم که در روبین کازان هم بیشترین پاس گل را به همبازیانم دادم. به هر حال من بازیکنی نیست که فقط خودم بخواهم گل بزنم و دوست دارم با پاس هایم برای دیگر بازیکنان هم موقعیت بسازم. در تیم ملی هم واقعا هدف من همین است. دوست دارم مثمرثمر بازی کنم.

در بازی با عمان یک فرصت خیلی خوب داشتی. انگار کمی عجله کردی.

بحث عجله نیست. شما در آن صحنه ها فقط چند صدم ثانیه فرصت دارید تا تصمیم بگیرید. یک وقت هایی این تصمیم باعث می شود توپ گل شود یک وقت هایی هم گل نمی شود. یک زمانی ممکن است سخت ترین توپ ها را گل کنید و یک وقت هایی هم ساده ترین توپ ها گل نشود. این جزئی از بازی است. قطعا هر بازیکنی دوست دارد برای تیم ملی مثمرثمر باشد. در زمین مسابقه واقعا شرایط فرق می کند.

بازی بعدی ما با چین است. نظرت درباره این بازی چیست؟

چینی ها همیشه سخت تلاش کرده اند و همیشه تیم خوبی داشته اند.ضمن اینکه مربی خوبی هم دارند. مارچلو لیپی مربی بزرگی است. هدف ما در همه بازی ها پیروزی است. بازی با عمان را فراموش کردهام و همه تمرکزمان روی این بازی است. چینی ها سرعتی و منظم هستند اما تیم ما هم نظم خوبی دارد. ضمن اینکه یکدل و متحد هستیم. امیدوارم که این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. قطعا برای این مسابقه تماشاگران ایرانی هم می آیند. آنها در امارات برای ما سنگ تمام گذاشته اند و همیشه حمایت مان کرده اند. دست تک تک آنها را می بوسم.

دیدگاه تان را بنویسید