در گفت و گو با جی پلاس؛

امید ابراهیمی: در بازی با عراق نگران داوری هستیم/ تیم ملی فقط به دنبال صدرنشینی و صعود مقتدرانه است

هافبک تیم ملی فوتبال در آستانه دیدار ایران مقابل عراق گفت : در بازی با عراق نگران داوری هستیم، وقتی می بینیم داورها به دنبال این هستند که راحت به بازیکنان ما کارت بدهند باید خیلی مراقب باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

امید ابراهیمی یکی از بازیکنان کم ادعا و خوب ایران در میانه میدان است. هافبک دفاعی که می تواند نقش تعیین کننده ای را در بیشتر مسابقات داشته باشد. در آستانه بازی با عراق با امید برای دقایقی حرف زدیم. او هم مثل خیلی دیگر از ملی پوشان نگران داوری هایی است که بعضا بودار هستند. امید ابراهیمی که در دو بازی قبلی تیم ملی جزو خوب ها بود، تاکید می کند حتی کادر فنی این مسئله را درباره داوری ها به بازیکنان منتقل کرده است.

ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس از داوری ها و همینطور بازی با عراق حرف می زند. او می گوید تیم ملی فقط به دنبال صدرنشینی و صعود مقتدرانه است.

ابراهیمی ابتدا درباره اینکه برای این بازی استرس دارند یا نه گفت: «استرس که همیشه هست ولی ما یک تیم حرفه ای هستیم. این را خوب می دانیم که می خواهیم به زمین بازی برویم و از بازی مان لذت ببریم. حالا هم فقط به فکر این هستیم که مقابل عراق یک بازی خوب انجام دهیم و از بودن در زمین لذت ببریم. دو بازی اول را برده ایم. به قول معروف می گویند بازی های اول سخت است و طول می کشد تیم ها گرم شوند ولی ما از همان بازی اول نشان دادیم گرم شده ایم. امیدواریم که سومین بازی مان را هم مقابل عراق ببریم و بتوانیم با اقتدار کامل به دور بعدی برسیم. »

او این را گفت و ادامه داد:«تمرینات مان را منظم برگزار می کنیم و بعد جلسات آنالیز داریم. مثلا قبل از بازی ویتنام با جلسات آنالیزی که داشتیم خیلی خوب آنها را شناختیم. جلسات آنالیز بازی عراق هم شروع شده است. می دانستیم که کار راحتی نداریم. همانطور که مقابل ویتنام هم کار سخت بود. انشالله با آمادگی کامل به بازی سوم می رویم. »

او درباره داوری هم گفت:«خب باید ابتدا خودمان خیلی مراقب باشیم. وقتی می بینیم داوری ها به دنبال این هستند که راحت به بازیکنان ما کارت بدهند باید خیلی مراقبت کنیم. البته کادر فنی هم این مسئله را به بازیکنان گفته و اینقدر بچه ها با تجربه هستند که مشکلی پیش نیاید.»

ابراهیمی درباره بازی با عراق هم می گوید:« عراق تیم کوچکی نیست. بازیکنان خوبی در اختیار دارند که برای اکثر بچه ها شناخته شده هستند. تیمی هستند که تغییرات مثبتی داشته اند. آنها هم مثل ما 6 امتیاز به دست آورده ایم. می خواهیم مثل دو بازی قبلی برنده باشیم. مطمئنا شرایط این بازی با هر دو بازی قبل فرق دارد. در جام قبلی آنها ایران را شکست دادند ولی در مرحله بعدی ناکام بودند. ما در تلاشیم تا با انجام یک بازی خوب به مرحله بعدی برویم.»

دیدگاه تان را بنویسید