گزارش جی پلاس/ واکنش های مجازی به صحبت های کی روش

از چسباندن عکس برانکو در اتاق تا تمرین آزادی بیان!

بخش عجیب حرف های کی روش پس از پیروزی برابر یمن، واکنش های جالبی را در شبکه های مجازی به همراه داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ بعد از بهترین برد مرحله گروهی جام ملت ها تا امروز و احتمالا تا پایان جام، نه تنها فضای فوتبال ایران غرق جشن و شادی نیست بلکه پر است از دعوا و کش مکش. نکته ای که خیلی ها را ناراحت کرده اما اکثر هواداران و فوتبالی ها در فضای مجازی با هشتگ های کی روش، برانکو و تیم ملی، مشغول اظهار نظر درباره این ماجرا هستند.

از یک طرف بخش محدودی از هواداران استقلال در حمایت از صحبت های کی روش برآمده اند و از حمله دوباره او به برانکو خوشحال شده اند اما بخش اعظم اظهار نظرها نیز انتقادی و معترضانه است.

در میان این اظهار نظرها، نکات جالب و بعضا طنزی دیده می شود. از رقابت کی روش با برانکو و چسباندن عکس او در اتاقش تا مقصر دانستن مدیران در جمع کردن قائله بین این دو مربی و اشاره به خبرنگارهایی که این سوالات را پرسیده اند.

** بخشی از اظهار نظرهای کاربران در شبکه های اجتماعی:

  • با این کنفرانس خبری امشب #کی‌روش مطمئن شدم اوعکس #برانکو رازده تواتاق خودش ویک دارت هم کنار دستش.کی‌روش در سراسر این تورنومنت با برانکو و #پرسپولیس رقابت می کند. یمن، ویتنام، عراق، چین احتمالی، چه میدانم ژاپن، استرالیا، و هر تیم دیگر برایش پرسپولیس است و مربی اش برانکو.

 

  • یکم شرافت داشته باشید با وجدان مصاحبه #برانکو رو بخونید!

 

  • واقعا چه اشکالی داره #کیروش از برانکو انتقاد کنه؟ بابا تمرین آزادی بیان از همین جاها شروع میشه دیگه! جالبه اول این #برانکو بود که سرمربی تیم ملی عراق رو تحسین کرد! اونم اشکالی نداره! مثل #آزادی_بیان خبرنگاری که وسط کنفرانس خبری تیم ملی به این بحث ها پرداخت! خویشتن دار باشیم!

 

  • خیر سرمون تو شب برد 5-0 هستیم. اونقدر پرخاش و عصبانیت و فحاشی توی تایم لاین هست که فکر می کنم کاش اصلا جام ملتها نبود. یکی بگه،و خواهش کنه تمومش می کنین؟

 

  • این روزها بهانه های شادی برای مردم #ایران زیاد نیست؛کاش #کی_روش پس از پیروزی قاطع #تیم_ملی برابر یمن با حرفهای تکراری اش درباره برانکو، درصد این شادی و شیرینی را برای بخشی از طرفداران #فوتبال کم نمی کرد.

 

  • حرفهای که ادمین های تینیجر استقلالی میزدن و بهشون میخندیدم رو حالا سرمربی تیم ملی میزنه، اینبار فقط باید گریه کرد به حال فوتبال ملی.

 

  • تقصیره #کی‌روشه یا #برانکو؟ سه‌خبرنگارسوالایی پرسیدن که بایدبهشون میگفتن«به این سوال پاسخ داده نمی‌شه» ازبرانکوسوال شده ازکی‌روش هم اماکسی جلوی ایجاد مشکلو نگرفته نه مدیرا نه مربیا.

 

  • جالبه کیروش میگه ۳ هفته پرچم سفید ببریم بالا بعدش دقیقا بعد اولین برد میاد دوباره شروع میکنه حمله کردن.

 

  • فارغ از بازی جنگجویانه تیم ملی ایران، باز هم دو قطبی #کی_روش و #برانکو حال مان را بد کرد. کی روش از تیپ انسان های #بحران_زی است. کسانی که در تنش، درگیری و ستیزه حالشان بهتر می شود و عملکرد بهتری دارند.

 

به گزارش جی پلاس؛ این ها بخشی از صدها اظهار نظری است که کاربران در شبکه های مجازی منتشر کرده اند. پست هایی که البته بخش اعظم آن ها نشان از ناراحتی دارد و به تقریبا همگی به نوعی خواستار مدیریتی هستند که نگذارد دعوای شخصی دو مربی به ضرر تیم ملی تمام شود.

دیدگاه تان را بنویسید