گزارش جی پلاس/ جام ملت ها، جام شگفتی ها؛

دفاع 10 نفره فلسطین با طعم شادی یک ملت

فلسطینی ها با دفاعی جانانه مقابل سوریه توانستند نخستین امتیاز را در تاریخ جام ملت های آسیا به ثبت برسانند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تیم ملی فلسطین در دومین صعود متوالی خود به جام ملت های آسیا، عملکرد تحسین برانگیزی را مقابل سوریه به نمایش گذاشت و علی رغم داشتن یک یار کمتر به مدت حدود 30 دقیقه جلوی موج پر دامنه حملات سوریه مقاومت کرد و با بسته نگه داشتن دروازه خود، تاریخ ساز شد.

ـیم ملی فلسطین / تیم ملی سوریه

فلسطینی ها که در شرایط نابرابر با تمام تیم های حاضر در این جام به امارات آمدند، چندی قبل از جام توانسته بودند در دیداری تدارکاتی شاگردان کارلوس کی روش را متوقف کنند. بعد از آن تساوی نه تنها اهالی رسانه از تیم ملی ایران انتقاد نکردند بلکه از بازی خیلی خوب فلسطین تعجب کردند تا اینکه این تیم حوزه دریای مدیترانه نشان داد نتیجه خوب مقابل ایران اتفاقی نبوده است.

تساوی فلسطین مقابل سوریه منجر به کسب نخستین امتیاز این کشور اشغالی در تاریخ جام ملت های آسیا شد تا آن ها برای اولین بار امتیازی را در این تورنمنت کسب کنند و روند رو به رشد خود را علی رغم تمام کاستی ها و مشکلات ادامه دهند.

ـیم ملی فلسطین / تیم ملی سوریه

بازیکنان این تیم در طول بازی با سوریه نه تنها از دفاع منسجم خود غافل نشدند که گهگاه نگاهی هم به زدن گل داشتند اما اخراج صالح در حدود دقیقه 60 بازی، کار را برای این تیم سخت کرد اما فلسطینی ها دست از دفاع برنداشتند تا موجب شادی و خوشحالی تمام اهالی سرزمین های اشغالی و سایر فلسطینی های حاضر در امارات شوند.

بعد از این تساوی، طرفداران فلسطین دقایق زیادی در ورزشگاه شهر شارجه خوشحالی کردند و سر از پا نمی نشاختند. بازیکنان فلسطین با این تساوی نشان دادند حریف دست و پا بسته ای برای هیچ تیمی نیستند و امیدوار به دو بازی آتی مقابل اردن و استرالیا ماندند. همینطور زنگ خطر را برای کانگروها که در بازی نخست مقابل اردن شکست خورده بودند، به صدا در آوردند.

ـیم ملی فلسطین / تیم ملی سوریه

دیدگاه تان را بنویسید