کتک کاری دو بازیکن استقلال در تمرین تیم امید

تمرین تیم فوتبال امید کشورمان در غیاب یکی از بازیکنان پرسپولیس و یک لژیونر برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال امید کشورمان در راستای آماده‌سازی برای حضور در مرحله مقدماتی المپیک 2020 توکیو، از ساعت 11 امروز (یکشنبه) در زمین شماره یک آکادمی ملی فوتبال تمرینات خود را دنبال کرد.

* بازیکنان زودتر از زمان آغاز تمرین در زمین حاضر شدند که تا آغاز تمرین به شوخی با یکدیگر و گپ‌وگفت پرداختند. در این بین اللهیار صیادمنش و مهدی قائدی، دو بازیکن استقلالی تیم امید به حالت شوخی باهم کتک‌کاری کردند!

* پس از آغاز تمرین بازیکنان با دستور کادرفنی و هماهنگی آنالیزور تیم، جلیقه‌های جی‌پی‌اس را به تن کردند تا وضعیت آنها در تمرین مورد بررسی قرار بگیرد.

* این تمرین پس از صحبت‌های کرانچار آغاز شد که ابتدا بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز به حرکات کششی و نرمشی پرداختند. شاگردان کرانچار در ادامه به گروه‌های دو نفره تقسیم و به کار با توپ مشغول شدند. فوتبال تحت فشار و پرس دیگر بخش تمرین بود. همچنین در بخش پایانی تمرین بازیکنان به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* حمیدرضا طاهرخانی، بازیکن تیم پرسپولیس به دلیل سرماخوردگی در تمرین امروز غایب بود. رضا شکاری، لژیونر حاضر در لیگ روسیه نیز همچنان در اردوی حضور پیدا نکرده است و جزو غایبان تمرین امروز بود.

* حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال امید کشورمان که در اوایل تمرین غایب بود، در اواسط تمرین خود را به آکادمی ملی فوتبال رساند.

تمرینات تیم فوتبال امید برای حضور در تورنمنت قطر با حضور تیم‌های قطر، ایران، چین و کویت تا روز 23 دی ماه در تهران ادامه خواهد داشت.

دیدگاه تان را بنویسید