گزارش جی پلاس؛

سوابق مهاجم جدید تراکتورسازی/ هافبک اسبق میلان با 4 گل ملی

کوین کنستانت با قراردادی بلند مدت به خدمت تراکتورسازی تبریز در آمد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ کوین کنستانت، مدافع چپ وهافبک سابق میلان ایتالیا که در فصل جاری در تیم سوئیسی Sion حضور داشت، با قرادادی به مدت سه سال و نیم به سرخپوشان تبریزی پیوست.

*دوران باشگاهی

مهمترین قسمت از کارنامه این بازیکن ۳۱ ساله بازی در میلان ایتالیا است که توانست در مدت دو سال ۴۵ بازی برای این تیم انجام دهد.

او همچنین در دوران حضورش در ترابزون اسپور ترکیه که یک سال به طول انجامید، تجربه بازی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز به دست آورد.

کنستانت همچنین بازی در تیم‌هایی نظیر جنوا، کیه وو، بولونیا و سیون سوئیس را هم در کارنامه دارد که در همه تیم‌ها جزء بازیکنان اصلی بوده است.

* دوران ملی

این بازیکن ۳۱ ساله، در سال ۲۰۱۴ عضوی از تیم ملی نوجوانان فرانسه بود اما به تدریج جای خود را در رده های پایه فرانسه از دست داد و دعوت تیم ملی گینه را به عنوان تیم سرزمین مادری خود را قبول کرد. 

او ۲۷ بازی ملی برای کشورش انجام داده و ۴ گل زده که یکی از آنها در سال ۲۰۱۴ در ورزشگاه آزادی در دیدار دوستانه با تیم ملی ایران به ثمر رسیده است.

* مدافعی فاصله گرفته از دوران اوج

به طور کلی کنستانت از دوران اوج فوتبالش فاصله گرفته و از زمانی که با هفت میلیون یورو از جنوا به میلان پیوست، افت داشته و نیم فصل نخست فقل جاری بدون تیم بوده است. 

هم اکنون ترانسفر مارکت ارزش این بازیکن را ۴۵۰ هزار یورو برآورده کرده که البته مشخص نیست، تراکتوری‌ها روی چه مبلغی با این بازیکن به توافق نهایی رسیده اند.

با این وجود کنسانت به عنوان یک هافبک دفاعی، قابلیت بازی در چند پست را دارد و به عنوان یک بازیکن چندپسته، اگر آماده باشد شاید بتواند بار زیادی از دوش تیم محمد تقوی بر دارد و در راه کسب قهرمانی لیگ برتر کمک حال تراکتورسازی شود.

دیدگاه تان را بنویسید