جلسه عرب با بازیکنان پرسپولیس + عکس

ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای را با بازیکنان برگزار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس ظهر امروز (پنجشنبه) و پیش از آغاز دور جدید تمرینات آماده سازی سرخپوشان پذیرای سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، شجاع خلیل‌زاده، محسن ربیع‌خواه، علی علیپور و سروش رفیعی بود.

در این دیدار صمیمانه که به دعوت سرپرست باشگاه و قبل از اعزام تیم به قطر انجام شد، عرب بار دیگر از تلاش‌های بازیکنان در نیم فصل اول مسابقات تقدیر و ارائه نمایشی زیبا آن هم با وجود مشکلات و مصدومیت‌های زیاد بازیکنان را اقدامی با ارزش یاد کرد. سرپرست باشگاه در خصوص مسائل مالی و مشکلاتی که در راه دریافت پاداش از کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود داشته است، بصورت شفاف برای بازیکنان توضیح و زمانبندی پرداخت پاداش لیگ قهرمانان آسیا و همچنین لیگ برتر را به آنان ارایه کرد.

این نشست که در فضایی صمیمی برگزار شده بود با ناهار دسته جمعی به پایان رسید و بازیکنان  راهی ورزشگاه شهید کاظمی شدند تا خود را برای شروع تمرینات و حضور پرقدرت در نیم فصل دوم لیگ برتر آماده کنند.

قرار بود در این جلسه حسین ماهینی و محمد انصاری هم شرکت کنند که ماهینی به دلیل تأخیر در پرواز و انصاری هم به دلیل حضور در فیزیوتراپی نتوانستند در این نشست حاضر شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید