مصدومیت بدموقع باعث شد تیم ملی را از دست بدهم

سهرابیان: قراردادم را با استقلال تمدید می‌کنم

آرمین سهرابیان، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال از تمدید قراردادش با این تیم خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، آرمین سهرابیان درباره وضعیت مصدومیتش گفت: مشکلی بابت مصدومیت ندارم و آتل دستم را یک هفته است که باز کردم و فیزیوتراپی انجام داده‌ام. فکر می‌کنم یک هفته زمان لازم دارم تا در بهترین شرایط قرار بگیرم، اما مشکلی برای شروع تمرینات ندارم و می‌توانم از اولین روز در کنار تیم تمرین کنم.

وی در مورد اینکه مصدومیت باعث شد تا از تیم ملی دور بماند، ادامه داد: متأسفانه بد موقعی مصدوم شدم. خیلی کم مصدوم می‌شوم، اما این بار مصدومیت بد موقع بود و باعث شد تیم ملی را از دست بدهم و از شرایط خوب دور شوم. با این وجود برای تیم ملی در جام ملت‌ها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با قهرمانی به ایران بازگردد.

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال در رابطه با نتایج استقلال در نیم فصل اول تصریح کرد: هفته‌های اول نیم فصل واقعا سخت بود. ما با از دست دادن چند بازیکن لیگ را شروع کردیم و برای هماهنگی بیشتر میان بازیکنان به زمان نیاز داشتیم که با گذشت زمان این موضوع مشخص شد و تیم به شرایط خوبی رسید. چند برد متوالی ثبت کردیم و در شرایطی که نتیجه‌های خوبی گرفتیم، به پایان نیم فصل رسیدیم. امیدوارم در نیم فصل دوم نیز شرایط به همین شکل باشد و با تمرینات خوب به استقبال ادامه بازی‌ها می رویم.

سهرابیان با اشاره به اردوی آبی‌پوشان در قطر خاطرنشان کرد: قطعا اردوی قطر به ما کمک خواهد کرد. تغذیه و آرامش در شرایط اردوی بسیار اهمیت دار  و همه در کنار هم هستیم و می‌توانیم با هم جلسات آنالیز و فنی و تمرین داشته باشیم و روی نقطه ضعف‌ها کار کنیم. می‌خواهیم خود را با تمرینات خوب برای نیم فصل دوم آماده کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قبول دارد استقلال در نیم فصل دوم کار سختی دارد، گفت: قطعا همینطور است. بازی‌های نیم فصل دوم همیشه سخت است و تیم‌ها به خوبی تقویت می‌شوند. همچنین در آسیا نیز دیدارهای سختی داریم. مطمئنا در این گروه، همه از استقلال می‌ترسند و با حضور استقلال این گروه تبدیل به گروه مرگ شده است. ما سال گذشته نیز از چنین گروهی به عنوان صدرنشین صعود کردیم و امسال نیز همه امید داریم تا با موفقیت کار خود را در مرحله گروهی به پایان برسانیم و این موضوع مطمئنا با همدلی و اتحاد درون تیمی شدنی است.

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال ادامه داد: اگر شرایط خوب خود در هفته‌های پایانی نیم فصل اول را ادامه دهیم، قطعا به صدر نزدیک می‌شویم و شانس قهرمانی داریم. فاصله 6 امتیازی با صدر جدول در نیم فصل غیر قابل جبران نیست و ما باید در بازی‌های خودمان برنده باشیم. در این میان، حمایت هواداران نیز بسیار مهم و اثرگذار است. هواداران عزیز استقلال همواره در روزهای سخت حامی تیم و یار دوازدهم بوده‌اند و در نیم فصل دوم نیز محبت و حمایت‌شان همراه استقلال خواهد بود. 

سهرابیان در خصوص عملکرد خودش در طول یک سال و نیم گذشته گفت: ابتدای حضورم در استقلال شرایط خوبی نداشتم، اما بعد از حضور شفر، شرایط عوض شد. ایشان یک اصل مهم را پیگیری می‌کند و هر فردی در تمرین خوب باشد، به او فرصت می‌دهد. من از فرصت سرمربی استفاده کردم و توانستم برای استقلال بازی کنم. بازی کردن در استقلال خیلی سخت است. در پست من ترافیک هم بود، اما تمرین کردم و سرمربی به من فرصت داد. پیش از حضور در استقلال در تیم‌های ملی و سپاهان تجربه خوبی داشتم و می‌دانستم باید از فرصتم به خوبی استفاده کنم. تمام تمرکز خود را روی فوتبال گذاشتم و توانستم از اولین شانسی که شفر به من داده بود، استفاده کنم. از هواداران نیز تشکر می‌کنم که در این مدت از من حمایت کردند.

وی در مورد اینکه آیا پس از پایان فصل که قراردادش به پایان می‌رسد، در استقلال می‌ماند یا نه، گفت: باشگاه برای تمدید قرارداد به من پیشنهاد داده است. من استقلالی هستم و علاقه دارم در تیم حضور داشته باشم و به زودی قرارداد خود را تمدید خواهم کرد تا در استقلال باقی بمانم.

 

دیدگاه تان را بنویسید