گزارش جی پلاس؛

جانشین نکونام از کرواسی می‌آید

مدیران نساجی گزینه های مختلفی را برای جانشینی نکونام در این تیم بررسی می کنند که در این بین نام اسکوچیچ نیز به چشم می خورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس، جدایی جواد نکونام از نساجی‌قائمشهر با حرف و حدیث‌های فراوانی همراه شد. سرمربی تیم پرطرفدار شمالی با پیکان مذاکره کرد، به نتیجه رسید اما در نهایت نتوانست روی نیمکت این تیم بنشیند. نکونام از پیکان مانده و از نساجی رانده شده تا نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم را از خانه دنبال کند. 

از قائمشهر خبر می‌رسد مدیران این باشگاه برای جانشینی نکونام نام گزینه‌های مختلفی را بررسی می‌کنند. از محمود فکری که این روزها سرمربی شاهین‌بوشهر در لیگ یک است تا دراگان اسکوچیچ که آخرین بار در همین استان مازندران، هدایت خونه به خونه را بر عهده داشت و این تیم را تا یک‌قدمی صعود نیز رساند. 

گویا دراگان اسکوچیچ گزینه نخست مدیران نساجی برای مربیگری در این تیم است. مربی کرواتی که با حضور و موفقیت در ملوان، نامی برای خود در لیگ برتر دست و پا کرد و البته مدتی هم هدایت فولاد را بر عهده داشت. مذاکره با اسکوچیچ و توافق در قریب به اتفاق بندهای قرارداد، آخرین خبری است که از نیمکت نساجی‌قائمشهر شنیده می‌شود. هر چند با توجه منتفی شدن حضور نکونام در پیکان، هیچ اتفاقی را در فوتبال ایران نباید قطعی بدانیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید