شائبه‌ جدید درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا؛

مصاف رئال مادرید و آژاکس از پیش تعیین شده بود!

یک برنامه تلویزیونی به شائبه کمک اتحادیه فوتبال اروپا به کهکشانی‌ها برای رسیدن به قرعه دلخواه‌شان در لیگ قهرمانان اروپا دامن زده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، به نقل از نشریه مارکا، یک برنامه تلویزیونی با عنوان «خورخه راموس و گروهش» در شبکه ESPN از احتمال صورت گرفتن برخی اقدامات پشت پرده در قرعه‌کشی اخیر مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خبر داده است.

در این زنده برنامه تلویزیونی، مجری اروگوئه‌ای برنامه «خورخه راموس» که یک کارشناس زبده در حوزه فوتبال اسپانیا است به برنامه 5 روز پیش خود (قبل از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا) اشاره می‌کند که در آن خود او به تمایل رئال مادرید برای روبه‌رو شدن با آژاکس آمستردام در نخستین مرحله حذفی از لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرده بود و به این ترتیب یک بار دیگر به شائبه استفاده یوفا از گوی‌های سرد و گرم برای رساندن رئال مادرید به قرعه مورد نظرش در این رقابت‌ها دامن زده شد. وی در این برنامه می‌‌گوید:«چند روز پیش در همین برنامه به شما خبری را اعلام کردیم که درست از آب درآمد.» وی سپس بخشی از برنامه قبلی‌اش را که در آن درباره قرعه مطلوب رئال مادرید صحبت کرده بود را پخش می‌کند.

در آن برنامه شبکه ESPN که در تاریخ 11 دسامبر (8 روز پیش) پخش شد خورخه راموس مدعی می‌شود که یکی از منابع خبری مورد اعتماد او برایش خبری ارسال کرده مبنی بر اینکه رئال مادرید تلاش کرده که در قرعه‌کشی آژاکس حریف این تیم شود. او صفحه گوشی تلفن همراه خود را به یکی دیگر از مجریان برنامه نشان می‌دهد تا این خبری را تأیید کند و سپس خودش متن آن خبر را برای مخاطبان برنامه می‌خواند، خبری که از ارسال شدن یک پیام به یوفا برای اعلام تمایل رئال مادرید به رویارویی با آژاکس حکایت دارد.

در متن خبری که خورخه راموس به نقل از منبع خود برای مخاطبان برنامه تلویزیونی‌اش می‌خواند آمده است:« خورخه! دون فلوره (فلورنتینو پرس) آژاکس را درخواست کرده است. او روی این موضوع کار کرده و پیامی هم برای یوفا فرستاده است.

خورخه فلورس از افشای نام منبعی که در آن تاریخ این خبر را برای او ارسال کرده بود، خودداری می‌کند و می‌‌گوید: منبع خبر کسی است که به من اطلاعات و آمار فراوانی می‌دهد ودیدیم خبری که او برای من ارسال کرد درست از آب درآمد.

این نخستین باری نیست که یوفا و رئال مادرید به تبانی برای محقق شدن قرعه مطلوب کهکشانی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا متهم می‌شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید