در گفت و گو با جی پلاس؛

سعید عزت الهی: امیدوارم این بار عراق را برنده نکنند!/ راحت نمی توانیم قهرمان آسیا شویم!

سعید عزت الهی درباره آخرین وضعیت مصدومیتش و کار سخت ایران در جام ملت های آسیا حرف زد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، سعید عزت اللهی هافبک دفاعی تیم ملی می گوید عجله ای برای بازگشت به میادین ندارد و دوست دارد پس از مداوای کامل کشاله پایش دوباره در تمرینات باشگاهی و ملی حاضر شود. وقتی در این باره از سعید سوال می کنیم می گوید: «چند روزی است که روی چمن تمرین می کنم. تا قبل از آن در سالن بودم. چون پایم مصدوم بود دوست نداشتم حداقل بالاتنه ام افت کند به همین خاطر  تمرینات بالاتنه را انجام دادم. الان هم روی چمن تمرین سبک می کنم.»

سعید در پاسخ به این سوال که چه زمانی دوباره می تواند در تمرینات گروهی شرکت کند می گوید: «همه چیز که تا اینجا خوب پیش رفته است و مشکلی ندارم. فکر نمی کنم مشکلی برای شرکت در تمرینات گروهی مشکلی داشته باشم.»

سعید در جام ملت ها قطعا خواهد بود؟ او پاسخ می دهد: «نمی دانم. اصلا باید ببینیم در لیست تیم ملی هستم یا نه؟ ولی تمام تلاشم را می کنم. هیچ چیز در فوتبال قابل پیش بینی نیست ولی اگر دوباره افتخار خدمت به تیم ملی را داشته باشم تلاش خواهم کرد تا بهترین بازی ها را انجام دهم.» 

سعید در این مدت دور از فوتبال پیگیر بازی های تیم ملی هم بود: «بله، بازی های تیم ملی را تماشا کردم و خیلی دوست داشتم که بازی با ونزوئلا را هم ببرد. این دو مسابقه نشان داد روند ما رو به رشد است. البته در بازی های تدارکاتی هدف این است که بتوانیم روی نقاط ضعف و قوت خود بیشتر کار کنیم. قطعا کادر فنی نقطه نظرات خودش را در این بازی ها داشت. به نظرم با دیدارهای دوستانه که در اردوی نهایی و قبل از جام ملت ها انجام می دهیم تیم ملی به شرایط خیلی خوبی می رسد و انشالله بتوانیم در امارات نتایجی خوبی برای تیم ملی بگیریم و موفق باشیم.» 

مردم ایران آرزو دارند تیم ملی بتواند در جام ملت های امارات قهرمان شود و بعد از 42 سال طلسم بشکند. سعید هم چنین آرزویی دارد: «واقعا این آرزوی همه ماست که قهرمان شویم و بتوانیم جام ملت ها را فتح کنیم. اگر این اتفاق در یک کشور عربی هم بیفتد برای ما خیلی خوب و شیرین خواهد بود. اماراتی ها برای این بازی ها سرمایه گذاری زیادی کرده اند. کشورهای عربی دوست ندارند ایران یا کشورهای آسیای شرقی قهرمان آسیا شود و به همین خاطر همه تلاش خود را می کنند. به همین خاطر باید هر چه در توان داریم بگذاریم. اینکه فکر کنیم چون در جام جهانی خوب بوده‌ایم، کمک می‌کند و راحت قهرمان آسیا می شویم اصلا درست نیست. اتفاقا به نظر من باید دو برابر توان خود را بگذاریم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. الان فوتبال لحظه‌ای است و تیم‌ها لحظه به لحظه آماده‌تر می‌کنند و پیشرفت می‌کنند. ژاپن، کره جنوبی، عربستان، استرالیا، امارات و حتی عراق و تیم های دیگر می خواهند مدعی جام باشند. در سال های اخیر حتی عراق قهرمان رقابت ها شده ولی ما نشده ایم. نباید فکر کنیم جام ملت های ساده ای پیشروست.» 

ایران با عراق در یک گروه قرارداد و این بازی ناخواسته سعید را یاد جام ملت های گذشته می اندازد: «من که در آن رقابت ها حاضر نبودم ولی بازی ها را دیدم و خیلی حرص خوردم. مخصوصا بازی عراق. به نظرم اشتباه داوری باعث شد آن بازی را ببازیم و حذف شویم وگرنه تیمی نبودیم که بخواهیم به عراق ببازیم. به قول آقای کی روش امیدوارم این بار ما و عراق باشیم و داوری وسط نباشد که بخواهد آنها را برنده کند.» 

سعید حرف های خود را اینطور تمام می کند: «در جام جهانی هم یکسری بدشانسی داشتیم و نشد از گروه بالا برویم. دوست داریم در جام ملت ها نتایجی بگیریم که متفاوت تر از جام های قبل باشد. هدف مان قطعا قهرمانی است.»

 

دیدگاه تان را بنویسید