در گفت و گو با جی پلاس؛

فرشید اسماعیلی: استقلال روی دور افتاده و تعطیلات به ضرر ما می شود/ نیم فصل را با بردن پدیده تمام می کنیم

فرشید اسماعیلی پس از عملکرد خوبش در بازی با سپیدرود گفت: تشنه بازی و بردن هستیم. دوست داریم نتایجی را به دست بیاوریم که هواداران دوست دارند.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال تهران بهتر از گذشته بازی می کند و بیشتر از گذشته هم گل می‌زند. این تیم در 3 بازی خودش 9 گل زده و این نشانه‌های خوبی است. تیم وینفرد شفر انگار در لیگ برتر گرم شده و حالا می‌تواند به جمع صدرنشین‌ها بازگردد. در حال حاضر آبی‌ها 5 امتیاز با صدر جدول فاصله دارند و بازیکنانش می‌گویند تیم می‌تواند اختلافش را جبران کند. فرشید اسماعیلی یکی از استقلالی‌هایی است که این حرف را می‌زند. او در دو سال گذشته هر وقت سرحال بوده، تیمش را به جلو هل داده است.

اسماعیلی که یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم به حساب می آید، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره وضعیت این روزهای استقلال صحبت کرد:

** ظاهرا استقلال روی دور افتاده است؟

من گفته بودم که تیم تغییر کرده. به هر حال ما داخل تیم هستیم و شرایط تیم را می‌بینیم. الان در فرم بدنی خیلی خوبی هستیم. بازی صنعت نفت را دیدید. یا همین بازی با سپیدرود. در هر دو بازی در همان نیمه اول کار را تمام کردیم. می خواهیم تا پایان فصل عملکرد خوبی داشته باشیم و انشاءالله بتوانیم موفق شویم.

** 5 گل به سپید رود زدید در این باره حرف می زنی؟

تشنه بازی و بردن هستیم. فقط دوست داریم به زمین بازی برویم و نتایجی را به دست بیاوریم که هواداران دوست دارند. فقط ای کاش تعطیلی در لیگ برتر نداشتیم. شانس بد ما وقتی به اوج برگشته ایم که دقیقا خورده به تعطیلات نیم فصل و به زودی رقابت ها برای مدت نسبتا زیادی برگزار نمی شود. امیدوارم در آن زمان هم بتوانیم آمادگی بدنی خودمان را حفظ کنیم و تغییری در وضعیت استقلال ایجاد نشود.

** و تو یکی از بازیکنان خوب در این دیدار بودی.

من خوب نبودم، تیم ما خوب بود. خدا را شکر که پیروزی پر گلی هم به دست آوردیم و توانستیم دل هواداران را شاد کنیم.

** آخرین بازی استقلال در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر با پدیده است. شما در تهران با صدرنشین لیگ بازی می کنید.نظرت درباره این بازی چیست؟

ما این روزها شرایط خوبی داریم و همانطور که گفتم کاش لیگ تعطیل نمی شد.  بدون شک این تعطیلی به ضرر تیم ما تمام خواهد شد. البته باید همسو پیش برویم و در این تعطیلات نیم فصل بیشتر از قبل خودمان را آماده کنیم. بازی با پدیده هم بدون شک یکی از سخت ترین بازی های ما خواهد بود. آنها صدرنشین هستند و خب طبیعی است که بدون دلیل در بالای جدول قرار ندارند. اما ما هم استقلال هستیم و در خانه خودمان بازی می کنیم. با پیروزی مقابل پدیده به تعطیلات نیم فصل می رویم تا هم خودمان انگیزه داشته باشیم، هم هواداران مان شاد باشند و هم اینکه از کورش قهرمانی عقب نمانیم.

** استقلال می تواند قهرمان شود؟

کار سختی است. با نتایجی که در هفته های اخیر گرفته ایم، حالا در رده های بالای جدول قرار داریم. اگر روال به همین شکل باشد چرا که نه. می توان به نیم فصل دوم و گرفتن نتایج خوب امیدوار بود و حتی قهرمان لیگ برتر هم شد.

دیدگاه تان را بنویسید