حاشیه بازی سپیدرود - استقلال/ "استادیوم خالیه، استقلالی جا نداره!"

هواداران استقلال به دلیل عدم حضورشان در ورزشگاه سردار جنگل رشت برای تماشای بازی با سپیدرود، به مسئولان اعتراض کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛  کوروش ملکی که در نیمه نخست با مصدومیت مواجه شد در نیمه دوم تعویض شد و ایمان صادقی در نیمه دوم وظیفه سنگربانی سپیدرود را عهده دار است.

* میثم تهیدست در واکنش به توهین هواداران استقلال تهران با علامت دست خواهان سکوت آن ها شد.

* برخی از هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از دریافت گل چهارم اقدام به ترک ورزشگاه کردند.

* بعد از گل چهارم  علیرضا امامی‌فر در صحنه‌ای به داور معترض بود و با کمک داور چهارم دچار درگیری لفظی شد که بعد از وساطت اطرافیان امامی‌فر روی نیمکت نشست. امامی فر معتقد بود قبل از گل چهارم خطا رخ داده است.

* در صحنه‌ای بین مرتضی تبریزی و محمدرضا مهدوی درگیری لفظی کوچکی به وجود آمد.

* هواداران دو تیم به سر دادن شعار علیه یکدیگر پرداختند. در چند مورد هواداران سپیدرود علیه هواداران حریف فحاشی کردند.

*روح‌الله باقری مهاجم اصالتا رشتی استقلال تهران به‌شدت از سوی هواداران سپیدرود رشت تشویق شد، وی به سمت هواداران سپیدرود رفت و به ابراز احساسات همشهری‌های خود پاسخ گفت.

*اتوبوس‌های حامل دو تیم سپیدرود رشت و استقلال تهران درحالی‌که کمتر 90 دقیقه تا آغاز بازی باقی‌مانده وارد ورزشگاه شدند.

*بازیکنان دو تیم سپیدرود رشت و استقلال تهران رأس ساعت 14:10 و در میان تشویق شدید هوادارانشان وارد زمین شدند.

*داوران مسابقه به دلیل سرمای هوا در تونل‌های ورزشگاه بدن‌های خود را گرم کردند و این در حالی است که کم‌تر از 30 دقیقه به آغاز بازی باقی‌مانده است.

*مسیرهای منتهی به ورزشگاه دارای بار ترافیکی سنگینی هستند، تعدادی از هواداران استقلال به دلیل کمبود ظرفیت جایگاه هواداران این تیم امکان ورود به جایگاه تیم مهمان را ندارند و مجبورند بین هواداران سپیدرود مسابقه را تماشا کنند.

*هواداران استقلال تهران به سمت توپ‌جمع‌کن‌های ورزشگاه بطری‌های آب پرتاب کردند، این اقدام در پی نشان دادن علامت شش از سوی توپ‌جمع‌کن‌ها به سمت هواداران استقلال تهران انجام شد.

*هواداران سپیدرود رشت پیش از آغاز مسابقه با شعار "شش‌تایی‌ها" برای هواداران استقلال کری خوانی کردند.

*تیم سپیدرود رشت با اسپانسری جدید در مقابل استقلال بازی می‌کند، یکی از هتل‌های غرب گیلانی اسپانسر سپیدرود در دیدار مقابل استقلال است.

*محمد هندی کمدین محبوب گیلانی و داوود حق پناه مجری شبکه باران برای سرگرمی هواداران دو تیم به اجرای برنامه‌های مفرح پرداختند.

*علی تیغ نورد نیز پیش از آغاز مسابقه به اجرای ترانه سپیدرود پرداخت، وی نخستین خواننده‌ای است که برای سپیدرود ترانه خوانده است.

*درحالی‌که کم‌تر از 30 دقیقه به آغاز بازی باقی‌مانده است بیش از هشت هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند و تعداد زیادی پشت درب‌های ورزشگاه منتظر ورود به ورزشگاه هستند، انتظار می‌رود پیش از آغاز مسابقه ظرفیت ورزشگاه تکمیل شود. 

* حمید ترابیان مجری شبکه های سراسری کشور، حامد محضرنیا و مهدی شکوهی قبل از بازی برای تماشاگران برنامه‌هایی را اجرا کردند.

*سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، مرتضی تبریزی، اللهیار صیادمنش، مهدی قائدی، فرشاد محمدی مهر، رضا آذری و میثم تیموری نیمکت نشینان استقلال در این بازی هستند.

*سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در ورزشگاه حضور دارد.

*در حالی که کمتر از یک ساعت به آغاز دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سپیدرود رشت باقی مانده است، حدود هفت هزار نفر در ورزشگاه سردار جنگل حضور یافته‌اند.

* جایگاه اختصاص داده شده به هواداران استقلال تکمیل شده است.

* بین تماشاگران دو تیم درگیری لفظی به وجود آمد و یکی از لیدرهای سپیدرود پلاکاردی که به حمایت از استقلال بود، را پایین کشید که مأموران انتظامی این فرد را دستگیر کردند.

* ترافیک زیادی در مسیرهای منتهی به ورزشگاه دیده می‌شود و تماشاگران همچنان در حال ورود به ورزشگاه هستند.

* شماری از هواداران استقلال بیرون از ورزشگاه به دلیل پر شدن ظرفیت سکوهای اختصاص داده شده، شعار «استادیوم خالیه، استقلالی جا نداره» سر دادند.

دیدار سپیدرود - استقلال، در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت 15 امروز (جمعه) در ورزشگاه سردار جنگل برگزار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید