مقایسه ایکاردی و رونالدو قبل از دربی ایتالیا

مهاجم آرژانتینی اینتر توانسته عملکرد بهتری در گلزنی نسبت به همتای گرانقیمت پرتغالی خود داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ در حساس ترین دیدار هفته در لیگ ایتالیا دو تیم یوونتوس و اینتر برابر هم قرار می گیرند. این دیدار تقابل دو مهاجم گلزن نیز است. مائورو ایکاردی مهاجم اینتر که اخیرا به عنوان برترین مهاجم فصل قبل فوتبال ایتالیا انتخاب شد و کریستیانو رونالدو مهاجم یوونتوس امیدهای اول گلزنی دو تیم هستند.

با این حال هر چند رونالدو با زدن ۱۰ گل در ۱۴ دیدار آقای گل لیگ ایتالیا البته به صورت مشترک است ولی جالب است بدانید که مائورو ایکاردی آمار بهتری در گلزنی نسبت به رونالدو داشته است. 

ایکاردی توانسته است ۲۷ درصد از شوت های خود به سمت دروازه حریفان را به تور دروازه بچسباند ولی رونالدو تنها ۱۰ درصد در این زمینه موفق بوده است.

مهاجم آرژانتینی زمان کمتری هم برای گلزنی نسبت به رونالدو داشته است. ایکاردی این فصل هر ۱۰۸ دقیقه موفق شده است برای اینتر گلزنی کند ولی رونالدو هر ۱۲۵ دقیقه گلزنی کرده است.

یوونتوس صدرنشین با ۱۱ امتیاز اختلاف نسبت به اینتر رده سومی در صدر قرار دارد. این بهترین فرصت برای اینتر است که اختلاف خود را با صدر کم کند.

همچنین نکته مثبت برای اینتری ها این است که ایکاردی تاکنون توانسته است ۸ بار دروازه یوونتوس را باز کند و این در حالی است که رونالدو اولین دیدار خود را برابر اینتر به عنوان بازیکن یوونتوس تجربه خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید