در گفت و گو با جی پلاس؛

کاپیتان ذوب‌آهن درباره سرمربیگری منصوریان و آینده ذوب آهن می گوید/ واکنش حدادی‌فر به کاپیتانی مسلمان به جای او!

کاپیتان ذوب آهن معتقد است امید نمازی برای موفقیت این تیم تلاش کرد اما نتوانست نتایج خوبی را بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ ذوب آهن برخلاف انتظارات تاکنون نتایج نه چندان خوبی را در لیگ برتر کسب کرده و در عین ناباوری در رده چهاردهم جدول جای گرفته است.

تدبیر مسئولان ذوب آهن برای خروج از این بحران، کنار گذاشتن امید نمازی و آوردن علیرضا منصوریان بود تا شرایط تیم بهبود پیدا کند.

با این وجود علیرضا منصوریان هنوز نتوانسته تغییرات مثبتی ایجاد کند و از سه دیدار خود دو شکست و یک تساوی را به دست آورده است.

کاپیتان و ستاره ذوب آهن که این روزها علی رغم وضعیت مطلوب و نداشتن مصدومیت به نیمکت تبعید شده، می‌گوید شرایط تیمش به همین منوال نمی‌ماند و مطمئنا به زودی و در نیم فصل دوم به بالای جدول اضافه می‌شوند.

قاسم حدادی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ با بیان اینکه هنوز بازیکنان تیمش شرایط را درک نکرده اند، گفت: تیم ما در ابتدای فصل تغییرات زیادی داشت و برخی از بازیکنان‌مان به تیم‌های دیگر رفتند. به ناچار بدنه اصلی تیم تغییر کرد.

او با اشاره به حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید تلاش کنیم نتایج تیم را بهبود ببخشیم. ما به زودی در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنیم. بدون شک با این روند نتیجه گرفتن در آسیا دشوار است. برای موفقیت در لیگ برتر و آسیا نیازمند تقویت تیم هستیم.

کاپیتان ذوب آهن با تاکید بر اینکه تیمش در نیمه فصل دوم بهتر می‌شود، می‌گوید: بعد از هفته پانزدهم لیگ برتر تعطیل می‌شود و ما همانند سایر تیم‌ها فرصت احیای تیم را داریم. باید بتوانیم نواقص را برطرف کنیم. برخی از بازیکنان در این فرصت باید به خودشان بیایند و در حد و اندازه‌های واقعی خودشان ظاهر شوند.

حدادی‌فر درباره تغییر مربی و نشستن منصوریان روی نیمکت ذوب آهن یادآور شد: تصمیم هیات مدیره جایگزینی مربیان بود. آقای نمازی تمام تلاش خود را کرد اما نتایج خوب نبود. از ایشان بابت تمام زحماتی که کشیدند، تشکر می‌کنم. آقای منصوریان هم از مربیان جوان و در عین حال با تجربه لیگ برتر است که قبلا نتایج خوبی را به دست آورده است. او می‌تواند با شناخت نواقص تیم مشکلات را حل کند.

کاپیتان ذوب آهن درباره نیمکت نشینی در این تیم و بستن بازوبند توسط محسن مسلمان نیز تاکید کرد: برای حضور در ترکیب تمام تلاشم را می‌کنم. همیشه به دنبال بهترین عملکرد هستم. مطمئنا کادرفنی صلاح دانست من را نیمکت نشین کند ولی من تلاش می‌کنم به ترکیب بازگردم و به تیم کمک کنم.

او ادامه داد: محسن مسلمان از بازیکنان باسابقه تیم است که انصافا تمام تلاش خورد را می‌کند. او قابلیت رهبری تیم را دارد. محسن دیگر بازیکن بی‌تجربه نیست و به خوبی می‌تواند شرایط را مدیریت کند.

کاپیتان ذوب آهن درباره باخت تیمش به پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: پرسپولیس‌ باهوش‌تر بود و توانست یک گل بزند و بازی را ببرد.

دیدگاه تان را بنویسید