گزارش جی پلاس؛

همه چیز درباره آینده مبهم مرتضی تبریزی در استقلال!

اگر پیشنهاد خارجى به دست مرتضى تبریزى نرسد، او در استقلال مى ماند و با سایر مهاجمان رقابت مى کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی، مرتضی تبریزی که فصل را با ذوب‌آهن آغاز کرده بود، پیراهن استقلال را پوشید تا در خط حمله این تیم بازی کند. تبریزی در ابتدا مورد توجه شفر قرار گرفت و حتی در نخستین دیداری که برای استقلال انجام داد، مقابل تراکتورسازی یک گل زیبا نیز به ثمر رساند. همزمان با افت استقلال، افت تبریزی نیز آغاز شد. آمار مرتضی تبریزی نشان می دهد او بعد از گلی که در بازی برگشت مقابل السد وارد دروازه حریف قطری کرد، دیگر در گشودن دروازه حریفان ناکام ماند تا امروز که به یک نیمکت‌نشین در استقلال تبدیل شده است.

 

تبریزی که با اما و اگرهای فراوان پیراهن استقلال را پوشید و این باشگاه مبلغ بالایی را صرف دریافت رضایت‌نامه او کرد، در 2 بازی پایانی حتی فرصت یک دقیقه بازی در ترکیب این تیم را به‌دست نیاورده است. تبریزی ابتدا برای بازی مقابل استقلال‌خوزستان در فهرست 18 نفره قرار نگرفت و همراه سایر بازیکنان به اهواز نرفت. مهاجم استقلال برای بازی مقابل نفت‌آبادان در فهرست قرار گرفت اما 90 دقیقه روی نیمکت نشست تا شاهد گلزنی روح‌الله باقری و طارق همام در پست خودش باشد.

 

طی روزهای اخیر البته حرف و حدیث‌های فراوانی درباره آینده تبریزی وجود دارد. عده‌ای معتقدند او در نیم‌فصل به ذوب‌آهن برمی‌گردد و دوباره پیراهن تیم سابق خود را می‌پوشد. به خصوص که رحیم زهیوی نیز آسیب دیده و ذوب‌آهن با مشکلات عدیده‌ای در خط حمله مواجه شده است. از طرفی علیرضا منصوریان هم اعتقاد بسیاری به بازی تبریزی دارد و سابقه کار با او در تیم امید را هم دارد.

به گزارش جی پلاس؛ آینده تبریزی مبهم است اما نزدیکان او معتقدند این مهاجم در استقلال می‌ماند و فصل را با این تیم به پایان می‌رساند. تبریزی تنها در صورتی از استقلال جدا می‌شود که پیشنهاد خارجی دریافت کند. اگر این پیشنهاد به دست او برسد، تبریزی از استقلال می‌رود، در غیر این صورت هدفش این است که بماند و با سایر مهاجمان رقابت کند.

دیدگاه تان را بنویسید