۵ هزار دلار جایزه برای ایران؛

مدال طلا و نقره جام سنگین وزن های روسیه به محبی و فروتن رسید

یدالله محبی به عنوان قهرمانی رقابت های سنگین وزن کاپ ایوان یاریگین در جام الروسا روسیه دست یافت و عباس فروتن نایب قهرمان شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در پایان رقابت های کشتی آزاد جام الروسا روسیه، رقابت های انفرادی سنگین وزن (۱۲۵ کیلوگرم) یادواره ایوان یاریگین، با حضور ۷ کشتی گیر از کشورهای روسیه، گرجستان و ایران در دو گروه ۴ و ۳ نفره برگزار شد که یدالله محبی و عباس فروتن نمایندگان ایران به مدال های طلا و نقره دست یافتند.

در این مسابقات هر چند داوران روسی سعی داشتند کشتی گیران ایران را بازنده کنند، اما نمایندگان ایران با نمایش خوب خود تلاشهای داوران را خنثی کردند. در کشتی محبی با ماگومدوف و مبارزه فروتن با نورسلطانوف، داوران چند امتیاز کشتی گیران ایران را ندادند. با این حال محبی و فروتن به فینال رسیدند که فروتن در مبارزه پایانی به احترام کسوت، مقابل محبی حاضر نشد.

عملکرد فروتن کشتی گیر جوان وزن ۹۷ کیلوگرم در این مسابقات چشمگیر بود و حتی کشتی گیر ۱۲۵ کیلوگرم روسیه را نیز شکست داد.

نتایج مسابقات سنگین وزنها به شرح زیر است:

گروه A:
مسابقات با حضور زویادی مترولی از گرجستان، ماگومدگازی ماگومداف، رسول ماگمدوف و ماگومدگاجی نوراسولف هر سه از روسیه برگزار شد که ماگومدگاجی نوراسولوف و ماگومد گازی ماگومدوف بعنوان نفرات اول و دوم به دیدارهای نیمه نهایی را یافتند.     

گروه B:
یدالله محبی، برنده – عمر گوسوشویلی (گرجستان) حاضر نشد
یدالله محبی ۴- عباس فروتن ۲
عباس فروتن، برنده- عمر گوسوشویلی (گرجستان) حاضر نشد

دیدارهای نیمه نهایی:
عباس فروتن ۶- ماگومدگادجی نورسلطانوف ۴
یدالله محبی، برنده ۵- ماگومدگازی ماگومدوف ۵

- در دیدار فینال فروتن با توجه به احترام کسوت مقابل یداله محبی حاضر نشد و محبی نفر اول این وزن و فروتن نفر دوم شد. ماگومد گازی ماگمدوف از روسیه نیز عنوان سوم را از آن خود کرد.

به نفرات اول تا سوم این مسابقات به ترتیب ۳، ۲ و یک هزار دلار جایزه نقدی اهداء شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید