مسابقات آسیای مرکزی؛

جشنواره گل تیم ملی فوتبال بانوان مقابل قرقیزستان

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در آخرین دیدار مسابقات آسیای مرکزی، قرقیزستان را شکست داد.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس، تیم ملی فوتبال بانوان ایران در آخرین بازی خود از سری مسابقات فوتبال بانوان آسیای مرکزی موسوم به کافا امروز( شنبه) به مصاف قرقیزستان رفت و با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید.

زهرا بخشی در نیمه اول این بازی دو بار دروازه حریف را باز کرد که تا پایان این نیمه بدون تغییر باقی ماند.  در نیمه دوم هم برتری تیم ایران حفظ شد و گلنوش خسروی سومین گل را وارد دروازه حریف کرد. گل چهارم ایران روی اشتباه مدافع قرقیزستان به ثمر رسید و  در ادامه فاطمه قاسمی موفق شد نتیجه کار را پنج بر صفر کند.

تیم ایران در مسابقات فوتبال بانوان آسیای مرکزی چهار بازی انجام داد که  برابر تیم‌های افغانستان( ۶ بر صفر)، تاجیکستان( چهار بر یک)، قرقیزستان( پنج بر صفر) به پیروزی رسید و دو بر یک هم برابر ازبکستان شکست خورد.

رقابت های فوتبال بانوان کافا آسیا زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مناطق مختلف مرکز، غرب، جنوب  و جنوب شرقی آسیا برگزار می‌شود. بر همین اساس در منطقه مرکزی آسیا تیم‌های افغانستان، ازبکستان، ایران، تاجیکستان و قرقیزستان از ۲ تا ۱۰ آذرماه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که میزبانی این دوره از مسابقات بر عهده تاجیکستان است.

 

دیدگاه تان را بنویسید