هشدار مدیر ناسا به ایلان ماسک برای مصرف "ماریجوانا "

"جیم برایدنستاین" مدیر ناسا اظهار داشت که با ایلان ماسک مدیر عامل شرکت فضایی "اسپیس‌ایکس" صحبت کرده و وی موافقت کرده است که دیگر هرگز جلوی دوربین و در دید عموم، ماریجوانا مصرف نکند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، "جیم برایدنستاین" مدیرعامل ناسا گفته است که با "ایلان ماسک" مدیر و بنیان‌گذار شرکت فضایی اسپیس‌ایکس توافق کرده است که وی دیگر هرگز جلوی دوربین و در انظار عموم ماریجوانا نخواهد کشید و همچنین مشروبات الکلی نخواهد نوشید.

ناسا چندی پیش در پی استعمال ماده مخدر گل توسط ایلان ماسک در یک برنامه اینترنتی اعلام کرد که قوانین و شرایط محیط کاری شرکت‌های اسپس‌ایکس و بوئینگ را که در حال همکاری با ناسا هستند، مورد بررسی و نظارت قرار خواهد داد.

هر دو شرکت قراردادهایی برای انتقال فضانوردان از خاک آمریکا به ایستگاه فضایی بین المللی با ناسا منعقد کرده‌اند.

برایدنستاین هدف از این اعمال نظارت را کاهش ریسک وقوع حوادث اعلام کرد.

گرچه او اعلام کرد که راجع به این بررسی‌ها قبل از اینکه ماسک در ماه سپتامبر دست به این کار در آن برنامه بزند، صحبت شده بود، اما دیدن گل کشیدن ماسک بر این تصمیم و تصویب آن تاثیر گذاشته است.

ناسا عمیقا نگران سرنوشت فضانوردان و فضاپیماهای مورد استفاده در ماموریت‌های خود است و نمی‌خواهد افرادی نظیر ماسک که مدیریت چنین شرکت‌هایی را بر عهده دارند، با رفتار غیر موجه خود، سلامت ماموریت و فضانوردان ناسا را به خطر بی‌اندازند.

برایدنستاین افزود: من شخصا در مورد این موضوع با ماسک صحبت کردم و اکنون صراحتا به شما می‌گویم که او هم مثل ما متعهد به ایمنی است و می‌داند که این رفتار مناسب نیست. شما دوباره چنین رفتاریرا از او نخواهید دید.

دیدگاه تان را بنویسید