دیدار فردا بهترین فرصت برای بازگشت ما به لیگ برتر است

علی دایی: به جایگاه استقلال خوزستان در جدول نگاه نمی‌کنیم

علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا، دیدار مقابل استقلال خوزستان را بهترین فرصت برای بازگشت تیمش به لیگ برتر دانست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل تیم فوتبال استقلال خوزستان اظهار داشت: در چهار بازی گذشته نتایج خوبی نگرفتیم و اصلاً خوب بازی نکردیم. به خصوص در نیمه دوم بازی با پدیده اصلاً خوب نبودیم. باید به لیگ برتر برگردیم و فردا بهترین فرصت است.

وی ادامه داد: استقلال خوزستان تیم خوبی است و توانسته بود که خود را از انتهای جدول جدا کند، اما مشکلاتی که اکثر تیم‌های ما دارند یعنی کسر شش امتیاز گریبانگیر این تیم شد. ما به جایگاه استقلال خوزستان در جدول نگاه نمی‌کنیم و تلاش می‌کنیم با داشته‌های خود بهترین بازی را انجام دهیم. ما از همه نیروهای خود استفاده می‌کنیم تا در بازی فردا به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش را برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تقویت خواهد کرد یا خیر، گفت: ما براساس بضاعت مالی باشگاه یارگیری کردیم و نتوانستیم بسیاری از بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم. با این حال بازیکنان فعلی سایپا به ما خیلی کمک کرده‌اند و تلاش زیادی می‌کنند. آنها عملکرد خوبی دارند، اما مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها دست و پای ما را بسته است، به خصوص مصدومیت‌های سه چهار نفر از بهترین بازیکنان ما. با صحبت‌هایی که با مدیران باشگاه داشتیم تلاش می‌کنیم نقاط ضعف سایپا را پوشش دهیم و تلاش می‌کنیم بهترین تصمیم را بگیریم تا تیمی خوب و شایسته را راهی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و سپس مرحله نهایی رقابت‌ها کنیم.

دایی در پاسخ به پرسشی در مورد چالش ایجاد شده میان مربیان تیم‌های باشگاهی ایران و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال تصریح کرد: این چالش‌ها به ضرر فوتبال باشگاهی و ملی ایران است. البته شما (خبرنگاران) هم به این چالش‌ها دامن می‌زنید و برخی اوقات آتش بیار معرکه می‌شوید. شما بعضی اوقات مطالب را به گونه دیگری انعکاس می‌دهید! با این حال مربیان باشگاهی و ملی وظایفی جدا از هم دارند و ما باید جایگاه‌های خودمان را بدانیم. اولین قدم برای پیشرفت احترام متقابل است که اگر شکسته شود نه تیم ملی ما می‌تواند موفق باشد و نه باشگاه‌های ما.

وی در خصوص اعزام رضا اسدی، بازیکن مصدوم تیم سایپا به خارج از کشور برای درمان مصدومیتش خاطرنشان کرد: پزشکان ما در خصوص مصدومیت اسدی تشخیص درست دادند،  اما نتوانستند او را درست عمل کنند تا هرچه زودتر به میادین بازگردد. ما به نتیجه‌ای نرسیدیم که اسدی را در ایران درمان کنیم. من خودم امروز با دوستانم در آلمان صحبت می‌کنم و پرونده اسدی را برای پزشک تیم ملی آلمان می‌فرستم. دکتر خوب دیگری هم در امارات پیدا کردیم و تلاش می‌کنیم مصدومیت اسدی هرچه زودتر برطرف و به تیم ما اضافه شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید