داریوش اسدزاده در بیمارستان بستری شد

داریوش اسدزاده که به دلیل مشکلات کلیوی در بیمارستان بستری شده است، احتمالا فردا (۸ آذر ماه) از بخش مراقبت‌های عمومی بیمارستان مرخص خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون بیان کرد: از حدود پنج روز پیش به دلیل مشکلات کلیوی به بیمارستان «ایرانمهر» مراجعه کردم و در همین بیمارستان بستری شدم. اکنون حالم بسیار بهتر است و در بخش مراقبت‌های عمومی بیمارستان هستم و به احتمال زیاد با تمام شدن فرایند درمانی، فردا مرخص خواهم شد.

این هنرمند در بخش پایانی سخنانش از موسسه هنرمندان پیشکسوت، سازمان سینمایی و خانه سینما یاد کرد و گفت: آنها تا اندازه‌ای که در توان‌شان بوده است از من حمایت کردند، این در حالی است که نباید از آنها انتظار بیش از حد داشت.

داریوش اسدزاده بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، یکم آذرماه ۱۳۰۲ در  کرمانشاه به دنیا آمد، او در ۲۰ سالگی وارد عرصه بازیگری شد و سال‌ها در مقام بازیگر، نویسنده و کارگردان در تئاتر تهران (نصر) فعالیت کرد. در دهه چهل و پنجاه شمسی در بیش از پنجاه فیلم سینمایی ایفای نقش نمود. او پیش از انقلاب ایران را ترک کرد و در سال ۱۳۶۵ پس از ده سال اقامت در آمریکا بازگشت و در دو سریال «سمندون» و «خانه سبز» حضور داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید