هفته سیزدهم لیگ برتر؛

تساوی لحظه آخری سپاهان با طعم صدرنشینی/ جادوی ناکارآمد کریمی برابر نفت و احیای فولاد در بازی عجیب + جدول

تیم فوتبال سپاهان که به سختی از ماشین سازی امتیاز گرفت، موقتا به صدر جدول لیگ برتر رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز(جمعه) با انجام دو بازی آغاز شد. در یکی از بازی‌های مهم این هفته تیم فوتبال ماشین‌ سازی تبریز از ساعت 15 در ورزشگاه بنیان دیزل از سپاهان اصفهان پذیرایی کرد. ماشین سازی که در 5 بازی آخر خود به تساوی رضایت داده بود در این بازی در حالی که می توانست با یک یار کمتر پیروز میدان باشد با گل دقیقه 88 کومان برای سپاهان، باز هم به تساوی رضایت داد. گل ماشین سازی را هم محمد خرم‌الحسینی در دقیقه 36 وارد دروازه سپاهان کرد. عزیز معبودی بازیکن ماشین سازی در آخرین دقیقه نیمه اول از زمین بازی اخراج شد تا شاگردان مهاجری با یک یار کمتر نیمه دوم را آغاز کنند. سپاهان با تک امتیاز این بازی و با تفاضل گل بیشتر نسبت به پدیده، با 26 امتیاز موقتا به صدر جدول رسید. ماشین سازی نیز با 13 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

سپیدرود سفر - نفت مسجد سلیمان یک

در دیگر دیدار همزمان امروز تیم فوتبال سپیدرود رشت در ورزشگاه سردار جنگل این شهر به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان رفت. بازیکنان سپیدرود که در دو دیدار قبلی خود موفق به کسب دو پیروزی شده بودند، می‌خواستند با پیروزی سوم به نوعی خود را از انتهای جدول جدا کنند اما در دیدار با دیگر تیم انتهای جدولی با تک گل اکبر آفاقی که در دقیقه 33 برای نفت با یک شوت از راه دور به ثمر رساند، تن به شکست دادند تا جای خود را با نفت مسجد سلیمان در جدول عوض کنند و با 9 امتیاز در رده پانزدهم قرار بگیرند. نفت مسجد سلیمان نیز با 11 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد.

پیکان 2 - فولاد 3

تیم فوتبال پیکان از ساعت ١۵ در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان فولاد خوزستان بود که این دیدار در نهایت با برتری سه بر دو تیم فولاد به پایان رسید.

برای فولاد در این دیدار حسن بیت‌سعید در دقیقه ٢۵ گلزنی کرد ولی در عرض یک دقیقه قافیه بازی عوض شد و عیسی آل کثیر در دقیقه ۸۶ و ۸۷ دو گل برای پیکان به ثمر رساند تا پیکانی‌های در یک قدمی پیروزی قرار بگیرند ولی تیم فولاد در دقیقه ۹۰+۱ توسط سینا مریدی گل دوم را به ثمر رساند تا بازی دو بر دو شود اما این پایان کار نبود و شیمبا در دقیقه ۹۰+۳ گل سوم را برای فولاد به ثمر رساند تا در حدود هفت دقیقه، چهار گل به ثمر رسیده باشد و فولاد در نهایت بازی را سه بر دو پیروز شود.

در اواخر نیمه نخست، مجید جلالی روی یک صحنه به شدت به تصمیم داور اعتراض کرد که در ادامه با دخالت داور چهارم سرمربی پیکان، به روی نیمکت نشست.

صنعت نفت آبادان یک - نساجی مازندران یک

در این دیدار تیم فوتبال نساجی قائمشهر در ورزشگاه تختی آبادان و از ساعت ۱۶:۴۰ به مصاف تیم صنعت نفت آبادان رفت. این مسابقه در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. برای نساجی امید سینگ روی ارسال جورجی گلسیانی و با یک ضربه ثمر در دقیقه ۶۴ به ثمر رساند. گل مساوی را هم تیم صنعت نفت آبادان در دقیقه ۹۰+۳ توسط میلاد جهانی به ثمر رساند تا از یک شکست خانگی فرار کند.

شاگردان نکونام با این نتیجه ۱۲ امتیازی شدند و در رده دوازدهم ایستادند. صنعت نفت آبادان نیز نیز با ۱۳ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت.

جدول لیگ برتر:

Untitledff

دیدگاه تان را بنویسید