پرسپولیسی‌ها به فتاحی اعتراض کردند

برخی از اظهارات شتاب زده سعید فتاحی باعث اعتراض هواداران و باشگاه‌های کشورمان شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سعید فتاحی در دوران حضور خود در سازمان لیگ بارها با مسوولان مختلف باشگاهی دچار درگیری لفظی شده در حالی که می‌توانست با آرامش بیشتر موضوعات مختلف و جنجالی را به سادگی برطرف کند.

برای نمونه در پرونده جنجالی سوپرجام حکم زودهنگامی را درباره بازنده شدن استقلال از طرف سازمان لیگ منتشر کرد که بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت و با اعتراض شدید استقلالی‌ها همراه بود. این حکم باید توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام می‌شد نه سازمان لیگ و چند روز بعد این پرونده به کمیته انضباطی ارسال شد.

در ماجرای اهدای کاپ سوپرجام به پرسپولیس نیز بحث‌های زیادی صورت گرفت و سازمان لیگ اعلام کرد به دلیل احترام به ماه‌های محرم و صفر، این جام پس از 60 روز به سرخپوشان اهدا می‌شود اما هنوز خبری از این اتفاق نیست و مشخص نیست سرانجام آن چه خواهد شد.

حالا قرار است این کاپ بدون مراسم برای پرسپولیسی‌ها ارسال شود اما هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به این مساله اعتراض دارند و خواهان برنامه اهدای جام در ورزشگاه آزادی هستند نه ارسال آن!

باید دید مسوولان سازمان لیگ این پرونده جنجالی را به سرانجام می‌رسانند یا خیر، از آن طرف هم استقلال اعتراض خود را به دادگاه CAS ارسال کرده و ممکن است این پرونده تا حدود یک سال باز بماند.

دیدگاه تان را بنویسید