گزارش جی پلاس؛

سید مجید با 3 اشتباه مهلک به اردوی تیم ملی آمد!

سیدمجید حسینی مدافع ثابت ترابوزان اسپور با تلخ کامی پا به اردوی تیم ملی ایران گذاشت!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ موفقیت مجید حسینی در ترکیه، تعجب خیلی‌ها را به دنبال داشته. کمتر کسی تصور می‌کرد حسینی به جام جهانی برود، یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی باشد و البته بعد از دو فصل بازی برای استقلال به باشگاهی در ترکیه منتقل شود. همه این اتفاق‌ها برای مدافع جوان تیم ملی رخ داد. او در انتقالی جذاب و بعد از کش و قوس‌های فراوان، پیراهن ترابزون‌اسپور را پوشید تا نخستین تجربه بازی در اروپا را در 22سالگی به دست بیاورد.

 

حسینی وقتی به ترابزون‌اسپور رفت، در تمرین‌های پیش‌فصل آسیب دید و هفته اول لیگ ترکیه را از دست داد. حسینی هفته دوم و در اولین تجربه خود، پیراهن شماره 5 ترابزون را بر تن کرد و مقابل سیواس‌اسپور بازی کرد. دیداری که با برد 3 بر یک ترابزون به اتمام رسید و البته حسینی هم توانست نظر مثبت یانال کارامان را جلب کند. برای هفته سوم، باز هم کارامان تصمیم گرفت از حسینی در ترکیب ثابت استفاده کند. ترابزون مقابل آنکاراگوچلو قرار گرفت و بازی با تساوی 2 بر 2 تمام شد.

 

برد ارزشمند در هفته چهارم و مقابل گالاتسرای با حضور مجید حسینی در ترکیب ثابت ترابزون رقم خورد. این تیم در روزی که مدافع ایرانی‌اش درخشید، با نتیجه 4 بر صفر، تیم فاتح تریم را شکست داد تا نام خود را به عنوان یک مدعی مطرح کند. حسینی بعد از این بازی، آسیب‌دیدگی 2 هفته‌ای را پشت سر گذاشت و برای هفته هفتم و بازی مقابل کاسیم‌پاشا به ترکیب ترابزون‌اسپور برگشت. دیداری که با نتیجه 4 بر 2 به سود ترابزون به پایان رسید.

برد 3 بر یک ترابزون‌اسپور مقابل آخیساراسپور در هفته هشتم، باز هم در حضور مجید حسینی به‌دست آمد. این مدافع 22 ساله 90 دقیقه در ترکیب ترابزون حضور داشت و نشان داد که یک بازیکن کلیدی برای این تیم است. حضور بعدی حسینی در ترکیب ترابزون‌اسپور هم مربوط به هفته نهم و یک بازی حساس بود که با تساوی بدون گل مقابل ارزروم‌اسپور به پایان رسید.

حسینی در هفته دهم 90 دقیقه مقابل آنتالیااسپور و در ورزشگاه آنتالیا بازی کرد و یک نمایش کم‌نقص ارائه داد تا ترابزون‌اسپور تساوی ارزشمندی به‌دست بیاورد و با یک امتیاز به خانه برگردد. برد 2  بر صفر مقابل بوگاساس‌اسپور در جام حذفی، بازی دیگری بود که حسینی در ترکیب ترابزون انجام داد. دیداری که نتتیجه آن، ترابزون‌اسپور را به مرحله بعدی جام حذفی فرستاد.

در هفته یازدهم، ترابزون میزبان بورسااسپور بود که تساوی یک بر یک حاصل آن بود. حسینی باز هم یکی از بازیکنان ثابت ترابزون بود. مجید، قبل از حضور در اردوی تیم ملی و آماده‌سازی برای انجام 2 بازی تدارکاتی مقابل ترینیداد و توباگو و ونزوئلا، در لیگ ترکیه مقابل مالاتیااسپور قرار گرفت اما ضعیف‌ترین بازی فصل خود را انجام داد!

حسینی 3 اشتباه مهلک انجام داد و روی گل‌های اول، دوم و سومی که ترابزون دریافت کرد تأثیر مستقیم داشت تا در دقیقه 54 زمین را ترک کند و جای خود را به تورکمن بدهد.

سیدمجید تا قبل از بازی مقابل مالاتیا، اتفاق های جالبی را در ترکیه رقم زده بود. ترابزون‌اسپور در حضور این مدافع ایرانی، هرگز طعم شکست را نچشیده بود. حسینی تا پیش از این بازی 8 بار در لیگ و یک بار در جام حذفی در ترکیب ترابزون قرار گرفته بود و روی هم 774 دقیقه در زمین حضور داشته. 5 برد و 4 تساوی ماحصل تلاش ترابزون در روزهایی بود که "کارامان" از حسینی در ترکیب تیمش استفاده کرد. طلسمی که مقابل مالاتیا شکسته شد و ترابزون‌اسپور بالاخره با حسینی طعم شکست را چشید.

حسینی طی ماه‌های اخیر، البته حضور در 2 بازی ملی را نیز تجربه کرد. ابتدا مقابل ازبکستان که با برد یک بر صفر تیم ملی به پایان رسید و سپس بازی برابر بولیوی که ایران موفق شد میهمان خود را با نتیجه 2 بر یک شکست بدهد. یعنی حسینی در 12 بازی که برای ترابزون‌اسپور و تیم ملی ایران به میدان رفته، فقط یک بار شکست خورده است.

به گزارش جی پلاس؛ مجید حسینی یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا خواهد بود. مدافعی که حالا با تجربه بازی در ترکیه و تقابل با مهاجمانی نامدار، بیشتر از قبل می‌تواند تیم ملی را کمک کند و سدی مقابل حملات حریفان آسیایی باشد. اگر بازی مقابل مالاتیااسپور را فاکتور بگیریم، از حسینی بیشتر از این‌ها خواهیم شنید، حداقلش این است که می‌توانیم امیدوار به حضور او در تیم‌هایی مطرح، در پایان فصل باشیم. اتفاقی که به هیچ وجه دور از دسترس این مدافع جوان نخواهد بود. البته به شرطی که او بازی مقابل مالاتیا را فراموش کند و به روند خوب گذشته برگردد.

دیدگاه تان را بنویسید