رییس فدراسیون جودو شنبه استعفا می دهد!

مجمع فدراسیون جودو با هماهنگی وزارت ورزش روز شنبه برگزار می‌شود و به احتمال فراوان محمد درخشان در این مجمع رسما کناره‌گیری خود را از سمت ریاست فدراسیون جودو اعلام خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پس از انتشار خبری مبنی بر اینکه مجمع فوق‌العاده فدراسیون جودو قرار است روز شنبه در سالن تشریفات کمیته ملی المپیک برگزار شود، نگرانی هایی بابت اهداف رییس فدراسیون جودو که باید بدلیل بازنشستگی از ریاست فدراسیون کناره‌گیری کند، از برگزاری این مجمع مطرح شد.

اما محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش در جریان برگزاری مجمع فدراسیون جودو است یا خیر؟ اظهار کرد: این مجمع با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود. مدت زیادی بود که در فدراسیون جودو مجمع خاصی نداشتیم. بنابراین با هماهنگی که با درخشان رئیس فدراسیون جودو انجام دادیم درخواست کردیم که این مجمع برگزار شود و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.  

با توجه به اطلاع قبلی وزارت ورزش از برگزاری این مجمع، به احتمال فراوان سردار محمد درخشان رییس فدراسیون جودو که طبق قانون منع ادامه فعالیت بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی باید از سمت خود کناره‌گیری کند، در این مجمع از سمت خود بصورت رسمی استعفا خواهد داد و فرد دیگری به عنوان سرپرست امور فدراسیون جودو را در دست خواهد گرفت.

درخشان پیش از این بارها از آمادگی خود برای تمکین در برابر قانون و استعفا از ریاست فدراسیون جودو تاکید کرده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید