رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛

گرایی و عبدولی به یک چهارم نهایی قهرمانی جهان صعود کردند

محمدعلی گرایی نماینده وزن ۷۲ کیلوگرم ایران و سعید عبدولی در وزن 82 کیلوگرم با کسب دومین پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه یافتند اما محسن حاجی پور در دومین مبارزه شکست خورد.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس، در ادامه رقابت‌های ۴ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در بوداپست مجارستان،محمدعلی گرایی دارنده مدال برنز جهان و یکی از شانس‌های اصلی ایران برای کسب مدال در این رقابت‌ها در دومین مبارزه خود و در مرحله یک هشتم نهایی برابر مورات داگ از ترکیه با نتیجه ۷ بر ۲ به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.وی در سومین مبارزه خود باید به مصاف رسول چونایف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان برود.

گرایی پیش از این  در دیدار نخست به مصاف دائه کیون پارک از کره جنوبی رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید.

همچنین در وزن ۸۲ کیلوگرم سعید عبدولی دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک در دومین مبارزه خود نیز برابر لاشا گوبادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان به روی تشک رفت و با ارائه یک نمایش برتر در حالیکه با نتیجه 6 بر 2 پیش بود اینبار نیز با ضربه فنی به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.عبدولی برای رسیدن به نیمه نهایی باید به مصاف برنده مبارزه رفیق‌حسین‌اف قهرمان اروپا از آذربایجان و دانیل الکساندروف از بلغارستان برود.

عبدولی پیش از این در دور اول به مصاف ادگار بابایان دارنده مدال نقره اروپا از لهستان رفت و در پایان در حالیکه با نتیجه ۳ بر صفر از حریف عقب بود با کمرگیری از حریف و بردن وی روی پل ۵ بر ۳ پیش افتاد و در ادامه اجرای این فن موفق به ضربه فنی حریف شد و به پیروزی رسید.

اما در وزن ۶۳ کیلوگرم محسن حاجی پور در دور دوم به مصاف دانیر اسماعیل اف دارنده مدال برنز اروپا از مولداوی رفت و در پایان با نتیجه 7 بر 6 شکست خورد و از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند.وی برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد.

حاجی‌پور پیش از این در مبارزه نخست برابر جرمن دیاز از پورتوریکو پیش از پایان مبارزه با نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد.

اما در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۲۱ کشتی گیر حضور دارند مسلم نادری خادم نیز در دور نخست به مصاف نوگزاری تسوروتسومیا دارنده مدال برنز اروپا از گرجستان رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر یک شکست خورد.نادری خادم برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد در غیر اینصورت حذف خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید