حواشی دیدار پرسپولیس و السد؛

بیرانوند در آغوش برانکو/ اشک‌های بازیکنان پرسپولیس پس از صعود + تصاویر

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری برابر السد اشک شوق ریختند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب (سه‌شنبه) در دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قرار گرفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و سرخپوشان در مجموع دو بازی با نتیجه 2 بر یک به فینال صعود کرد. 

* دقیقه 65 مربیان السد به توپ‌جمع‌کن‌ها اعتراض کردند که این مسئله با واکنش کادرفنی پرسپولیس همراه بود و برای لحظاتی باعث درگیری بین آنها شد.

* توپی که بیرانوند در دقایق آخر گرفت، باعث شد تماشاگران در لحظات پایانی بازی را فقط دروازه‌بان پرسپولیس را تشویق کنند.

* اکثر بازیکنان پرسپولیس پس از پایان بازی از شدت خوشحالی گریه کردند. 

* خیلی‌ها بعد از بازی بیرانوند را در آغوش گرفتند. در ادامه بازیکنان همدیگر را در آغوش گرفتند و برانکو در آخر بیرانوند را در آغوش گرفت.

* تماشاگران پس از پایان بازی ورزشگاه را ترک نکردند و به تشویق بازیکنان و کادرفنی پرداختند.

* پس از پایان بازی برانکو به همراه بازیکنان به سمت تماشاگران رفتند و به ابراز پاسخ هواداران پاسخ دادند. 

* سید جلال حسینی و ژاوی هرناندز، کاپیتان‌های دو تیم پرسپولیس و السد خوش‌وبش گرمی قبل از شروع مسابقه با هم داشتند.

* دوستان کروات برانکو که برای تماشای این بازی به ورزشگاه آزادی آمده بودند توسط ایگور پانادیچ به جایگاه vip هدایت شدند. آنها شال قرمز بر گردن داشتند و در اوج ذوق‌زدگی با موبایل‌های خود از حواشی فیلم می‌گرفتند.

* از بلندگوی ورزشگاه به هواداران تذکر داده شد موقع خروج از ورزشگاه صبور باشند تا خدای نکرده فاجعه‌ای رخ ندهد.

*سرانجام بعد از حاشیه ها و گمانه زنی های فراوان از سوی رسانه ها عادل فردوسی پور برای گزارش دیدار پرسپولیس ایران و السد قطر در استادیوم آزادی حضور یافت. از شب گذشته تا کنون به دلیل عدم پخش برنامه نود از سوی صدا و سیما حاشیه های بسیاری پیرامون عادل فردوسی پور شکل گرفته است که حتی پای این حاشیه ها به گزارش دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باز شد که نهایتا فردوسی پور با حضور خود در ورزشگاه آزادی به این حاشیه ها پایان داد.

14

*سیروان، زاینار خسروی و محسن ابراهیم‌زاده از خواننده‌های پاپ کشورمان هستند که به ورزشگاه آزادی آمدند تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

*در حالی که کمتر از سه ساعت به شروع بازی پرسپولیس و السد قطر در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است، ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شد.

*حدود ۵۰۰۰ هوادار بیرون استادیوم آزادی هستند و با تکمیل ظرفیت ورزشگاه آزادی پشت در ماندند.

588

*هواداران روبه‌روی جایگاه، با اجرای طرح موزاییکی خاصی، درگذشت مادر بشار رسن را به وی تسلیت گفتند.

56

* یکی از نکات جالب توجه در حواشی پیش از آغاز این بازی وجود باجه اختصاصی باشگاه پرسپولیس در محیط داخلی ورزشگاه است که پیراهن‌ و دیگر اقلام هواداری این تیم را به فروش می‌رساند. 

* نکته جالب این است که لباس اورجینال پرسپولیس در این باجه با قیمت 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

54

* همانطور که پیش‌بینی می‌شد استقبال از این بازی به شکل قابل توجهی بوده و از صبح امروز هواداران زیادی دسته به دسته در حال رفتن به ورزشگاه بودند. در حالیکه داخل ورزشگاه نشان می‌دهد که سکوهای زیادی به تسخیر هواداران در آمده اما بیرون از ورزشگاه نیز هواداران زیادی حضور دارند که قصد ورود به ورزشگاه را دارند.

* با توجه به شرایط موجود بعید به نظر می‌رسد که هواداران بتوانند همگی وارد ورزشگاه شوند و پیش‌بینی می‌شود که حداقل 20 تا 30 هزار نفر پشت درهای بسته بمانند.

* هواداران پرسپولیس با حرارت خاصی درباره بازی صحبت می‌کنند و هر کدام به پیش‌بینی نتیجه می‌پردازند.

* یکی از نکات قابل توجه در بیرون از ورزشگاه، فروش مواد غذایی با قیمت‌های دو برابر است و هوادارانی که از شهرستان‌ها خودشان را به ورزشگاه آزادی رسانده‌اند با همین قیمت مواد غذایی را خریداری می‌کنند.

* شماری از افراد در بیرون ورزشگاه مقابل چشمان مأموران اقدام به فروش بلیت می‌کنند و با قیمت‌های سرسام‌آور 300، 400 و 500 هزار تومانی آن را به مردم می‌فروشند.

*‌ ترافیک شدیدی در درب‌های غربی ورزشگاه بوجود آمده و به دلیل نبود ظرفیت پارکینگ‌ها بسیاری از علاقه‌مندان خودروهای خود را بیرون از ورزشگاه پارک کرده‌اند.

* برخی‌ها با خودروهای باری به همراه خانواده‌های خود مشغول پخت و پز مواد غذایی هستند تا آن را به تماشاگران بفروشند.

*با وجود اینکه بلیت‌های این دیدار از قبل به صورت الکترونیکی پیش فروش شده، هواداران برای ورود به ورزشگاه با مشکل مواجه شده‌اند و پشت باجه‌های بلیت‌فروشی و در صف‌های طولانی منتظر هستند.

* چند نفر از افرادی که در ایجاد بازار سیاه بلیت‌فروشی نقش داشتند و بلیت بازی را به قیمت گزافی می‌فروختند توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.

* تا این لحظه حدود 30 هزار هوادار وارد ورزشگاه آزادی شدند و پیش‌بینی می‌شود تا ساعاتی دیگر ظرفیت ورزشگاه تکمیل شود.

1

2

* خیابان منتهی به ورزشگاه ترافیک است و عده زیادی هوادار به خاطر آفتاب، روی چمن‌های مجموعه ورزشی آزادی نشسته‌اند و هنوز به داخل ورزشگاه نیامده‌اند.

* عده‌ای که از شب گذشته و روبروی مجموعه آزادی خوابیده بودند، به مرور زمان و با تذکر نیروهای انتظامی مجبور به جمع کردن چادرها و وسایل خود بودند.

* در تونل ورودی ورزشگاه، تعداد زیادی بنر از اسطوره‌های فوتبال ایران نظیر علی پروین، منصور پورحیدری، ناصر حجازی، علی دایی و لحظات طلایی تاریخ فوتبال ایران به چشم می‌خورد.


* انتظامات ورزشگاه، نظارت دقیقی به رفت و آمدهای صورت گرفته دارد و حتی بر خلاف گذشته، وسایل خبرنگاران و عکاسان خبری را نیز بازرسی می‌کنند.

* روند افزایش جمعیت در ورزشگاه آزادی به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد تا پیش از سوت داور ازبکستانی، ورزشگاه آزادی پر شود.

 

 

ورزشگاه آرادی

 

دیدگاه تان را بنویسید