در گفت و گو با جی پلاس؛

وریا غفوری: گلزنی برای استقلال شیرین است/ برای کسب بهترین جایگاه تلاش می کنیم

هافبک راست استقلال می گوید استقلال در پایان فصل جاری جایگاه بسیار خوبی را کسب می کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ استقلال با پشت سر گذاشتن بحران ابتدای فصل، رفته رفته به ساحل ثبات و آرامش رسیده و با نتایجی که در بازی های اخیر به دست آورده است، به جمع تیم های صدرنشین نزدیک می شود.

این تیم با اتکا به قدرت تهاجمی بازیکنانی مانند وریا غفوری، اللهیار صیادمنش، مهدی قائدی و ... در خط حمله موفق ظاهر شده و اکنون خودش را برای قهرمانی در لیگ برتر آماده می کند.

وریا غفوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره شرایط خودش و تیمش در پایان فصل جاری صحبت کرد.

هماهنگ تر از ابتدای فصل شدیم

*مشکلات ابتدای فصل ار فراموش کردید و این روزها با آرامش به پیروزی می رسید.

غفوری: با گذشت 8، 9 هفته از لیگ برتر هماهنگ تر شدیم. ما بازیکنان جدید زیادی را به تیم آوردیم که موجب از دست رفتن هماهنگی بازیکنان شده بود اما زمان همه چیز را درست کرد.

*این نتایج در هفته های آتی ادامه خواهد داشت؟

غفوری: ۱۰۰ درصد در ادامه بهتر هم خواهد شد. ما همچنان روی گلزنی مشکلاتی داریم که با تدبیر مربیان و تلاش بازیکنان بهتر می شود.

برای بهترین جایگاه لیگ برتر تلاش می کنیم

سال قبل این موقع شرایط خوبی نداشتید اما امسال زودتر بحران را پشت سر گذاشتید. فکر می کنی پایان فصل چه نتیجه ای را به دست بیاورید.

غفوری: مطمئنا شرایط مان بهتر از فصول گذشته است. می دانستیم چنین روزهای می رسد. جایگاه ما در آخر فصل بهتر از فصول گذشته خواهد بود. ما برای کسب بهترین جایگاه ممکن تلاش می کنیم.

*برخی از بازیکنان استقلال هم به مرز آمادگی کامل رسیدند و یکی از رموز موفقیت تیم استقلال هستند.

غفوری: اگر دقت کرده باشید دو سه هفته است که نتیجه می‌گیریم و قطعا در ادامه بهتر و هماهنگ‌تر می‌شویم. بازیکنان آماده هستند و شما استقلال بهتری خواهید دید.

گلزنی برای استقلال شیرین است

*گلزن ترین بازیکن تیمت هستی و به خوبی گل می زنی.

غفوری: من خوشحالم که در پیروزی های تیمم سهمی دارم. مهم این است که بازی را ببریم و بعد اگر قسمت باشد گل می زنم. البته خیلی خوشحالم که برای تیم گل زدم. گلزنی برای استقلال شیرینی خاصی دارد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید