رد بازگشت زلاتان به میلان از سوی گتوسو

میلان که با یک بازی کمتر و کسب 9 امتیاز در حال حاضر تیم دوازدهم جدول است، فردا در خانه میزبان کیه وو خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ میلان پس از دو پیروزی متوالی برابر ساسوئولو در سری آ و المپیاکوس در لیگ اروپا، حالا چشم به سه امتیاز بازی با کیه وو دارد.

جنارو گتوزو که تیمش بازی های سنگینی در ماه اکتبر پیش رو دارد، گفت:« تنها هدف ما از بازی فردا پیروزی و کسب سه امتیاز است. دیداری که فقط روی کاغذ ساده به نظر می رسد. کیه وو تیم خوبی است و روی ضربات ایستگاهی خطرناک ظاهر می شود.

باید در زمین بازی سریع باشیم و اشتباهات کمتری مرتکب شویم. میلان باید یاد بگیرد که بیشتر زشت باشد تا زیبا. تنها به بازی زیبا امتیاز نمی دهند.  امیدوارم هواداران نیز فردا از ما به خوبی حمایت کنند. فاصله زیادی با تیم های منطقه لیگ قهرمانان مثل رم و اینتر نداریم و می توانیم خودمان را نزدیک تر کنیم.»

اکتبر فشرده:« به غیر از زمان دربی(29 مهر)، حتی نمی دانم در این ماه با چه تیم هایی بازی داریم. هر بازی برای میلان مثل یک فینال است.»

بازگشت زلاتان:« این سوال را باید از لئوناردو(مدیر ورزشی) بپرسید. در مورد زلاتان فقط می توانم خاطراتی از دورانی که کنار هم بازی می کردیم تعریف کنم. زلاتان یک قهرمان واقعی با یک ذهنیت برنده و بسیار قدرتمند است. در مورد نقل و انتقالات، زمانش که برسد با مدیران جلسه خواهم گذاشت اما الان بازگشت زلاتان از نظر من بعید به نظر می رسد.»

دیدگاه تان را بنویسید