در گفت و گو با جی پلاس؛

گادوین منشا: به فینال آسیا فکر می کنیم نه بازی با السد!/ تولد دخترم شوک مثبتی به من داد

گادوین منشا می گوید برای بازی برگشت مقابل السد کار سختی در پیش دارند اما انگیزه شان بالاست .

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ بدون شک یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس که باعث شده این تیم در یک قدمی فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد گادوین منشا است. او البته منتقدان زیادی دارد که معتقدند بازی هایش بگیر و نگیر دارد. یک روز آنقدر در اوج است که دریبل پلی استیشنی می زند و باعث صعود تیمش می شود و یک روز از روی خط هم نمی تواند توپ را وارد دروازه السد کند.

با این حال منشا که پس از بازی با السد راهی ایتالیا شد تا چند روزی در کنار خانواده اش باشد باز هم یکی از امیدهای پرسپولیس در بازی برگشت است. منشا حالا صاحب یک دختر هم هست و به همین دلیل هم راهی ایتالیا شده تا دخترش را ببیند. دختری که قبل از بازی پرسپولیس با السد به دنیا آمد.

** ایرانی ها یک متن آماده دارند و در این جور مواقع می گویند: "قدم نو رسیده مبارک!"

می دانم؛ البته که من شوکه شدم چون اصلا فکرش را نمی کردم دخترم دو هفته زودتر به دنیا بیاید. منظورم ذوق زدگی است. ذوق زده شده ام. تولد او شوک مثبتی برای من قبل از سفر به قطر بود. حالا فکر می کنم پدر کامل تری هستم چون یک پسر دارم و یک دختر.

** گادوین بدون تعارف تو یک موقعیت ایده آل را در بازی با السد از دست دادی. همه می خواهند درباره آن صحنه بدانند.

اول باید بگویم که بازی با السد بازی مهمی بود. هر دو تیم برد می خواستند. البته آنها هیجان بیشتری داشتند و برای اولین بار بود که می دیدم یک تیم در قطر توانسته ورزشگاه خود را پر از تماشاگر کند. این موضوع نشان می دهد بازی تا چه حد اهمیت داشت. ما کار خودمان را انجام دادیم و به فوتبال منطقی پرداختیم تا بتوانیم برنده این بازی مهم باشیم. در فرصتی مناسب به حریف مان ضربه وارد کردیم و توانستیم سه امتیاز را به تهران برسانیم. همه ما از این اتفاق خوشحال هستیم و امیدواریم بتوانیم اتفاقات بهتری را رقم بزنیم.

** و درباره آن صحنه؟

خیلی تلاش کردم تا خودم را به توپ برسانم. گاهی اوقات آدم فکرش را هم نمی کند که توپ جایی بیافتد که کسی فکرش را نمی کند. در هر صورت به آن توپ نرسیدم و گل نشد. اما من خوشحالم. خوشحالم که در این جمع حضور دارم و خوشحالم که توانستیم السد را شکست بدهیم.

** نظرت درباره بازی برگشت چیست؟ خیلی ها می گویند پرسپولیس در فینال است و ...

هنوز 90 دقیقه دیگر باید با السد بازی کنیم. برای بازی برگشت، کار سختی داریم اما انگیزه مان بالاست. شاید باور نکنید اما همین حالا هم بازیکنان به فینال فکر می کنند نه بازی با السد قطر. ما با تمرکز بالا به زمین بازی می رویم و امیدواریم بتوانیم یک روز عالی را برای هواداران مان بسازیم. فکر می کنم هیچ هدیه ای نتواند آنها را به اندازه صعود به فینال رقابت ها شاد و خوشحال کند.

** و تو گل می زنی؟

تمام تلاش من این است که در این بازی گل بزنم. نه فقط این بازی بلکه در تمام بازی ها. امیدوارم که روز، روز من باشد.

دیدگاه تان را بنویسید