قولی که پرسپولیسی ها برای بازی امشب با السد به هم دادند

پرسپولیس امشب به مصاف حریف قطری خود می‌رود و یک بازی نفس گیر در انتظار سرخپوشان است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در این شرایط، بازیکنانی مثل علی علیپور می توانند تاثیرگذار باشند. علی بازیکنی است که در یک لحظه کارش را انجام می دهد. این بازیکن شمالی می گوید: «فوتبال قابل پیش بینی نیست با این حال ما قرار است با تمام توان و انرژی مان وارد عمل شویم و یک بازی خوب را پشت سر بگذاریم. می خواهیم طوری کار کنیم که شانس صعود برای بازی برگشت هم زنده باشد.»

علیپور در مورد نقش خودش به عنوان یک نجات دهنده افزود: «همه بازیکنانی که در زمین هستند، می توانند در یک لحظه، نجات دهنده پرسپولیس باشند اما چون من در خط حمله بازی می کنم، ممکن است فرصت های گلزنی بیشتری به دست بیاورم. با این حال تمام تمرکزم را به کار می گیرم تا از کوچک ترین فرصت، گل بسازم و به تیمم کمک کنم. ما به طور کلی، مشکلات عدیده ای داشتیم که محرومیت محمد انصاری و کمال کامیابی نیا از یک سو و مصدومیت حسین ماهینی از طرف دیگر، پرسپولیس را بیشتر تحت فشار می گذارد. حتی برانکو ایوانکویچ هم روی نیمکت نیست که کارمان را سخت می کند اما هم قسم شده ایم تا دو برابر بیشتر بدویم و جاهای خالی را پر کنیم.»

مهاجم سرخ ها در مورد دو بازی رفت و برگشت برابر السد در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: «بله دو بار با آنها بازی کردیم که در دوحه با حساب 3 بر یک شکست خوردیم و در تهران آنها را شکست دادیم اما هر دو تیم نسبت به آن بازی تغییر کرده اند. ما چندین بازیکن مان را از دست دادیم و السد هم انگار قوی تر شده است ولی نباید به گذشته فکر کرد. ما با یک هدف مشخص برابر السد به میدان می رویم و فقط دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم.» علیپور در پایان افزود: «بچه ها از کوچک ترین فرصتی که به دست می آورند، گل می سازند. این قولی است که به یکدیگر داده ایم تا اول از دروازه مان به خوبی حفاظت کنیم و سپس به دنبال گلزنی باشیم. انشالله بتوانیم با یک بازی خوب، مردم را خوشحال کنیم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید