در گفت و گو با جی پلاس؛

بیرانوند: خسته ایم اما اتفاق بزرگی رقم می زنیم/ "کلین شیت" دیگر معیار نیست!

بیراوند در آستانه دیدار پرسپولیس و السد گفت: امیدواریم بتوانیم طلسم حضور در نیمه نهایی را بشکنیم و به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا بیرانوند یکی از امیدهای اصلی پرسپولیس در بازی با السد است. اگر او بتواند دروازه اش را در این بازی بسته نگه دارد پرسپولیسی ها نیمی از راه رسیدن به فینال را رفته اند. دروازه بان شماره یک تیم ملی، روحیه خوبی دارد و خودش هم امیدوار است که پرسپولیس با دست پر از قطر به ایران برگردد.

بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، ابتدا درباره وضعیت تیمش در آستانه بازی با السد، اظهار کرد: «از اول فصل همیشه این نگرانی ها برای پرسپولیس وجود داشته ولی ما با سربلندی در هر دیدارمان تا اینجا رسیده ایم. بالاخره وضعیت ما مشخص است. تیمی که بازیکن نگیرد و بازیکنانش را هم از دست بدهد، بعد هم با نصف قدرت خود وارد رقابت ها شود، مشخصا وضعیت نگران کننده ای پیدا می کند اما با این حال ما امیدواری زیادی به آینده داریم.»

از او سوال کردیم که نگاه ها در این بازی بیشتر به دروازه بان ها است. برای اینکه اگر آنها گل نخورند و ... که بیرانوند این واکنش را نشان داد: «من همیشه برای کلین شیت آماده هستم اما قبلا هم این موضوع را به شما گفتم که هیچ تضمینی در این مورد وجود ندارد. الان دیگر مثل گذشته ها، کلین شیت را برای نشان دادن کیفیت دروازه بان ها، بررسی نمی کنند. خوشحالم مقابل خودم یک خط دفاع فوق العاده دارم که امیدوارم همه ما یک روز خوب مقابل السد داشته باشیم.»

اما آیا پرسپولیس می تواند مقابل السد پیروز شود؟ بیرانوند در این مورد می گوید: «کار ما تحت هر شرایطی سخت است اما مطمئن باشید تمام انرژی مان را در زمین می گذاریم تا یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم. انشاءالله با دست پر به خانه برگردیم اما باید منطقی بود و همه چیز را دید. ما در وضعیتی قرار داریم که نمی توانیم از 3 بازیکن سود ببریم. از طرف دیگر به خاطر انجام سه بازی سنگین در 11 روز، حسابی خسته ایم. البته کادرفنی تلاش زیادی داشت تا ریکاوری خوبی داشته باشیم.»

دروازه بان پرسپولیس در پایان گفت و گوی خود با جی پلاس، دوست ندارد این بازی را پیش بینی کند. چرا که به عقیده اش در فوتبال نتیجه اصلا مشخص نیست و ممکن است هر اتفاقی بیافتد: «این سوال سختی است چون در فوتبال، نتیجه معلوم نمی کند (قابل پیش بینی نیست). باید وارد زمین شویم و ببینیم چه خواهد شد. با وجود تمام مسائلی که می بینید، ما خیلی امیدواریم بتوانیم طلسم حضور در نیمه نهایی را بشکنیم و به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. البته السد خیلی قدرتمند است ولی پرسپولیس هم تیم بزرگی است و می تواند با اتکا به هوادارانی که  دارد، به فکر حضور در فینال باشد؛ به خصوص که بازی برگشت در تهران برگزار می شود. نکته مهم اینجاست که مقابل آنها اصلا امکانی برای اشتباه کردن نداریم. »

به گزارش جی پلاس؛ دیدار رفت دو تیم پرسپولیس و السد از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا (سه شنبه) از ساعت 18:45 در دوحه برگزار خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید