دستگیری مسافرکشی که از زنان زورگیری می کرد

مردی که سوار بر خودروی پژو۲۰۶ زنان را به‌عنوان مسافر سوار و از آنها زورگیری می‌کرد، دستگیر شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، روز 28 مرداد پرونده‌ای تحت عنوان زورگیری در پوشش مسافرکش با شکایت زنی 26 ساله در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و مشخص شد شاکی ادعا کرده از سوی راننده یک پژو206 مورد زورگیری قرار گرفته است.

شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت 8:30 صبح روز حادثه برای رفتن به محل کارم سوار یک دستگاه خودروی پژو206 شدم. راننده پس از طی مسافتی از مسیر اصلی منحرف شد و در کوچه خلوتی با تهدید چاقو تمامی اموالم، شامل گوشی تلفن‌همراه، کارت‌های عابربانک، کارت شناسایی و پول نقد همراهم را سرقت کرد و پس از پیاده‌کردن من از محل متواری شد.

کارآگاهان با توجه به شیوه و شگرد سرقت با راهنمایی مال‌باخته به محل وقوع جرم رفتند و با بررسی تصاویر به‌دست‌آمده از دوربین‌های مداربسته محلی موفق به شناسایی خودروی پژو 206 سارق شدند. آنها در ادامه اطلاع پیدا کردند مالک خودرو یک سال پیش فوت کرده و درحال‌حاضر نیز هیچ اطلاعی از محل سکونت دیگر اعضای خانواده‌اش وجود ندارد. هم‌زمان با شناسایی خودروی پژو206 مورد استفاده در زورگیری، سرقت مشابه دیگری این‌بار در خیابان فرجام به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد که باز هم راننده اقدام به زورگیری از زنی جوان کرده بود. بلافاصله دستور توقیف خودروی پژو206 و دستگیری سرنشین آن در سیستم جامع پلیس ثبت شد و هم‌زمان اجرای طرح مهار در مناطق شرق تهران در دستور کار قرار گرفت. سرانجام روز 29 شهریور مأموران کلانتری 126 تهرانپارس در گشت‌زنی موفق به شناسایی اتومبیل موردنظر و توقیف آن با سرنشینی یک خانم شدند. با انتقال راننده خانم به پایگاه چهارم پلیس آگاهی، او به کارآگاهان گفت پس از فوت همسرش، خودرو را برای مسافرکشی در اختیار برادرش قرار می‌داده و هیچ اطلاعی از موضوع سرقت و زورگیری در پوشش مسافرکش ندارد.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام خبر دستگیری زورگیر مسافربرنما گفت: با شناسایی متهم به‌نام

«سعید. ک» (33 ساله) و در ادامه شناسایی تصویر او از سوی شکات پرونده، متهم در مخفیگاهش در شهر جدید پردیس دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. درحال‌حاضر نیز متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 تهران، برای شناسایی دیگر جرائم ارتکابی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید