گزارش جی پلاس؛

آیفون‌های رنگی برای کاربران مختلف

تا یک ماه آینده قرار است گوشی دیگری از آیفون به نام XR روانه بازار شود که یکی از متمایزترین ویژگی‌های آن با دیگر مدل‌های آیفون، تنوع رنگی است که برای آن در نظر گرفته شده و در نتیجه، کاربران مختلف با سلیقه‌های متنوع می‌توانند انتخاب آزادانه‌تری داشته باشند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس علم و فناوری جی‌پلاس، گوشی‌های جدید اپل با عنوان آیفون‌ XS و XS Max چند وقتی است که وارد بازار فروش شده‌اند اما در این بین، یکی دیگر از محصولات آیفون به نام XR هم در صف فروش قرار دارد و قرار است در 26 اکتبر وارد گردونه فروش این کمپانی شود. این نسخه جدید در 6 رنگ متفاوت عرضه می‌شود.

آیفون XR در مقایسه با آیفون جدید XS مزیت‌های برتری دارد. رنگ‌هایی که برای بدنه آن انتخاب شده متمایز است و بسیاری از کاربران را بر سر دوراهی یا چند راهی انتخاب قرار خواهد داد. رنگ‌های انتخابی گوشی XR قرمز، آبی، زرد، سفید، سیاه و مرجانی هستند که تولیدکنندگان سعی کرده‌اند طیف گسترده سلیقه‌ کاربران را پوشش دهند.

رنگ سفید مدل XR در مقایسه گوشی جدید XS که به نقره‌ای نزدیک‌تر است، روشن‌تر بوده و درخشندگی بیشتری دارد. لبه‌های فلزی گوشی نسبت به بدنه تیره‌تر است که تضاد زیبایی را در ظاهر آن ایجاد کرده است. رنگ آبی آن هم به ظاهری به همین شکل دارد و لبه‌های فلزی آن تیره‌تر از رنگ بدنه است. رنگ سیاه آن ظاهر براق و زیبایی دارد.

یکی از رنگ‌های متمایزی که مدل XR دارد، رنگ زرد بدنه است که در کم‌تر مدل گوشی می‌توان پیدا کرد و بسیار منحصر به فرد است. رنگ لبه‌های فلزی آن هم تیره‌تر از بدنه است. جدیدترین رنگ گوشی آیفون که در مدل XR از آن رونمایی می‌شود، رنگ مرجانی است که ترکیبی از صورتی و نارنجی است و با لبه‌های فلزی تیره‌تر آن که به رنگ مسی نزدیک‌تر شده، نمایی زیبا به خود می‌گیرد. از دیگر رنگ‌های متفاوت آیفون رنگ قرمزی است که در مدل XR در نظر گرفته شده است.

دیدگاه تان را بنویسید