جریمه برای سامره و پاشازاده / ملوان جریمه نقدی شد

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های متخلف صادر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های متخلف صادر کرد.

لیگ دسته اول: 

*یحیی بهاری، مدیر تیم نود ارومیه در دیدار مقابل تیم شهرداری تبریز به دلیل رفتار غیر مسئولانه که منجر به اخراج وی شد و خودداری از اجرای تصمیم داور  و درگیری با تماشاگران تیم میزبان به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جرمیه نقدی محکوم شد.( این رای قابل تجدید نظر است)

*تیم ملوان بندر انزلی به دلیل فحاشی تماشاگران این تیم به تیم داوری د ردیدار برابر تیم کارون اروند خرمشهر باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*تیم فجر شهید سپاسی شیراز به دلیل استفاده و انداختن نور لیزر توسط تماشاگرانش در بازی برابر الومینیوم اراک با توجه به تعهد تودیع شده  به توبیخ کتبی و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*علیرضا کریمی، مربی تیم مس رفسنجان به دلیل اعتراض مکرر به داور که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی محکوم شد.

*دیدار تیم های باردان تهران و مس رفسنجان برگزار و از سوی مهدی پاشازاده، سرمربی تیم بادران تهران تخلفاتی مبنی بر خروج از محوطه فنی و درگیری لفظی با سرمربی تیم مقابل به عنوان شروع کننده که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به توبیخ کتبی و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

علی سامره، سرمربی تیم مس رفسنجان نیز به دلیل خروج از محوطه فنی و درگیری لفظی با سرمربی تیم مقابل به توبیخ کتبی محکوم شد و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*حجت جهرمی، مدیر مس کرمان در دیدار برابر اکسین البرز تخلفاتی مبنی بر اعتراض و رفتار غیر مسئولانه که منجر به اخراجش شد؛ انجام داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

*دیدار تیم های فجر شهید سپاسی و شاهین شهرداری بوشهر برگزار شد و از سوی وحید فاضلی عرب آباد- مربی تیم شاهین بوشهر تخلفاتی مبنی بر اعتراض مکرر که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی محکوم شد.

تیم شاهین شهرداری بوشهر  به دلیل تخلفات تماشاگرانش  به تیم داوری و پرتاب بطری به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
تیم شاهین بوشهر به خاطر رفتار غیر اصولی و تنش نیمکت تیم که موثر در ایجاد التهاب در استادیوم گنبد شده بود، باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
کلیه آرای فوق قطعی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید