گزارش جی پلاس؛

بهترین های ایران در FIFA 19

بازی کامپیوتری FIFA 19 به زودی منتشر می شود و تعداد زیادی از بازیکنان ایرانی نیز به جهت حضور در اروپا در این بازی طراحی شدند. علیرضا جهانبخش با درخشش در فوتبال اروپا بهترین بازیکن ایرانی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس علم و فناوری جی پلاس؛ یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری تا چند روز آینده منتشر می شود و دوست داران فوتبال می توانند ساعات زیادی را صرف این بازی هیجان انگیز و جذاب کنند FIFA 19 است.

شرکت EA Sports مطابق سال های گذشته بازی FIFA 19  را آماده کرده و به زودی آن را برای کنسول های بازی مختلف از جمله Play Stations و Xbox منتشر می کند. اهمیت این نسخه از بازی فوتبال FIFA به دلیل جام جهانی 2018 روسیه بسیار بالاست و مخاطبان بازی های کامپیوتری در انتظار چهره های جدید هستند تا خودشان این مسابقات را تجربه کنند.

امروزه  بازی های کامپیوتری دیگر وسیله ای برای پر کردن اوقات فراغت محسوب نشده و حتی یک فرصت تجاری جدید به حساب می آید. در نقاط مختلف جهان، مسابقات بین المللی فوتبال به صورت کامپیوتری برگزار می شود و جوایز هنگفتی هم به برندگان اعطا می شود.

شرکت EA Sports پیش از عرضه نسخه اصلی بازی، نسخه دمو را طی روزهای گذشته منتشر کرده که نام بازیکنان لژیونر ایرانی هم همراه با تیم‌هایشان در اروپا دیده می‌شود . FIFA 19 بر اساس عملکرد واقعی بازیکنان در فصل گذشته و در جام جهانی و نگاه به نقل و انتقالات تابستانی، قدرت لژیونرهای ایران را مشخص کرده است که علیرضا جهانبخش با یک رتبه ارتقاء، بهترین لژیونر ایرانی در اروپا محسوب می شود.

در نسخه دمو از بازی فیفا، روسیه وجود ندارد و طبیعتا لژیونرهای ایرانی مانند سردار آزمون و میلاد محمدی که فصل گذشته از بهترین بازیکنان ایرانی بوند، وجود ندارد. سعید عزت اللهی هم به دلیل انتقال دیرهنگام به لیگ دسته یک در بین لژیونرهای ایرانی نیست. 

** در ادامه رتبه‌بندی بازیکنان ایرانی در این بازی کامپیوتری را به تفکیک امتیازی که هر بازیکن از این شرکت بازی سازی گرفته بررسی می کنیم.

** افزایش و پیشرفت ایرانی‌ها در FIFA 19

* علیرضا جهانبخش

در بین بازیکنان ایران بیشترین امتیاز از آن علیرضا جهانبخش است که عنوان بهترین هافبک و بازیکن ایرانی را در اختیار دارد. او چندی قبل به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته اردیویسه هلند انتخاب شد چون توانسته بود عنوان آقای گلی لیگ هلند را به دست آورد. او در حال حاضر در تیم برایتون انگلیس فوتبال بازی می کند.

FIFA 19

* کریم انصاری فرد

عنوان بهترین مهاجم به کریم انصاری فرد اختصاص یافته است. او سال گذشته بعد از سردار در رده دوم بود اما با حذف لیگ روسیه از این بازی، انصاری فرد بالاتر از قدوس و کاوه رضایی به عنوان بهترین مهاجم انتخاب شد. کریم به تازگی به تیم ناتینگهام فارست انگلیس ملحق شده اما در این بازی در تیم سابق خود یعنی المپیاکوس بازی می کند.

FIFA 19

* امیر عابدزاده

فرزند احمدرضا عابدزاده رشد خیره کننده ای در سال اخیر داشته و به عنوان دروازه بان اصلی ماریتیمو پرتغال انتخاب شده است.  او با قرار گرفتن در رده پنجم برترین بازیکن ایرانی، به عنوان بهترین دروازه بان هم انتخاب شده و جای علیرضا حقیقی را پر کرده است.

FIFA 19

* احسان حاج صفی

حاج صفی به تازگی به تراکتورسازی و لیگ ایران برگشت اما در این بازی همچنان در المپیاکوس حضور دارد. او با اختلاف کم نسبت به پورعلی گنجی به عنوان بهترین مدافع ایرانی انتخاب شده است.

FIFA 19

1 علیرضا جهانبخش – برایتون انگلیس - 78

2 - کریم انصاری‌فرد – المپیاکوس یونان -  75

3 - کاوه رضایی – بروخه بلژیک – 73

4 – سامان قدوس – آمیان فرانسه - 72

5 – امیر عابدزاده – ماریتیمو پرتغال – 72

6 – احسان حاج صفی – المپیاکوس یونان – 71

7 – مرتضی پورعلی گنجی – یوپن بلژیک – 70

8 – استیون بیت آشور – اس آنجلس – 69

9 – وحید امیری – ترابزون اسپور – 68

10 – امید نورافکن – شارلوا بلژیک – 68

11 – علی قلی زاده – شارلوا بلژیک – 68

12 – صادق محرمی – دینامو زاگرب - 66

13 – فرشاد احمدزاده – اشلانسک کرواسی - 66

14 – دنیل داوری – دویسبورگ – 64

15 – محمد نادری – کورتیک بلژیک – 64

16 – عقیل اعتمادی – گرافشاپ هلند – 64

17 – سید مجید حسینی – ترابزون اسپور - 61

Fifa 19

به گزارش جی پلاس؛ طبق اعلام شرکت الکترونیک آرتز و استودیوی بازی‌سازی EA Sports ، FIFA19  قرار است برای پلتفرم‌های متعددی همچون ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن۴، پلی‌استیشن۳، رایانه‌های شخصی و نینتندو سویچ عرضه شود.

اما از دیگر نکات مهم برای طرفداران این بازی چهره اصلی فیفا 19  است. چهره فوتبالی که تصویرش امسال بر روی کاور این بازی حک می‌شود، کسی نیست جز کریستیانو رونالدو.

بخش جالب‌توجه فیفا 19 این است که امسال برای اولین بار چهره‌های قدیمی و ستاره‌های فقید فوتبالی نیز در نسخه ultimate  برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن4 و رایانه‌های شخصی حضور خواهند داشت.

دیدگاه تان را بنویسید