کوپر: برابر تیم خوب ایران نمایش راضی کننده‌ای داشتیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان با وجود شکست برابر ایران از عملکرد تیمش راضی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛  تیم ملی ازبکستان در دیداری دوستانه با یک گل برابر ایران شکست خورد. هکتور کوپر سرمربی ازبکستان بعد از این بازی گفت: به تیم ملی ایران تبریک می‌گویم اما باید بگویم که فوتبال خوب و راضی کننده‌ای ارائه دادیم.

سرمربی آرژانتینی اضافه کرد : ما دو نیمه متفاوت را در این دیدار شاهد بودیم. در نیمه نخست فوتبال بهتری بازی کردیم البته فراموش نکنید با تیم قدرتمند بازی داشتیم. در خط دفاع و هافبک خوب ظاهر شدیم اما در خط حمله نیاز به پیشرفت بیشتر داریم.

او در ادامه افزود: این بازی دوستانه محسوب می شود و ما تغییرات زیادی در تیم مان داشتیم و به همین خاطر بود که دو نیمه متفاوت را از ما شاهد بودید. در هر صورت آزمون خوبی برای ما در راه جام ملت‌های آسیا بود.

کوپر در ادامه با اشاره به ضعف خط حمله تیمش گفت: خط حمله ضعیف در شیوه تاکتیکی من قرار ندارد. ما نیاز داریم خیلی زود این مشکل را برطرف کنیم. اگر می‌خواهیم در جام ملت‌های آسیا خوب ظاهر شویم و نتیجه بگیریم باید در خط حمله بهتر شویم و خودمان را به سطح تیم‌های خوب آسیا از جمله ایران برسانیم. در این  دو دیدار دوستانه شناخت خوبی از تیم به دست آوردم و در مدتی که تا جام ملت‌های آسیا باقی مانده است باید روی نقاط ضعف مان کار کنیم و در صورت لزوم بازیکنان جدیدی نیز به تیم ملی دعوت خواهند شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید