حواشی حضور جهانبخش، امیری و پور علی گنجی در نشست خبری؛

واکنش جهانبخش به یک سوال درباره خداحافظی آزمون/ تحت هر شرایطی در خدمت تیم ملی هستم

علیرضا جهانبخش نظر متفاوتی نسبت به سردار آزمون برای حضور در تیم ملی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ پیش از تمرین امروز تیم ملی فوتبال، سه بازیکن سرشناس و لژیونر در نشست خبری حاضر شدند و بعد از مدت های مدیدی به سوالات گوناگون پاسخ دادند.

بیشترین سوالات مربوط به شرایط تمرینی و آماده سازی شاگردان کی روش بود که با انتقاد هر سه بازیکن مواجه شد و پیکان انتقاد را رو به دولت و مسئولین گرفتند تا آن ها با فراهم کردن اردوها و بازی های تدارکاتی بهتر موجب آماده سازی بهتر تیم ملی و در نهایت قهرمانی در آسیا شوند.

جهانبخش که بعد از انتقال به برایتون فرصت حضور در جمع خبرنگاران را نداشت، در کنار سوال های گوناگون، با سوالی درباره خداحافظی سردار آزمون مواجه شد اما پیش از اینکه کلامی را مطرح کند، مدیر رسانه تیم ملی این اجازه را به او نداد و او هم به گفتن اینکه کادرفنی بهترین تصمیم را درباره این بازیکن می گیرد اکتفا کرد اما در لا به لای سخنان خود به شکل دیگری پاسخ این سوال را داد.

علیرضا جهانبخش

بازیکن برایتون در واکنش به اینکه برخی از بازیکنان برای کسب هماهنگی بهتر با تیم های باشگاهی جدید خود به تیم  های ملی نرفتند اما او به سرعت به اردوی تیم ملی ملحق شد گفت: من تحت هر شرایطی و در بدترین وضعیت هم در خدمت تیم ملی هستم و هر کاری که بتوانم انجام می دهم. برای من افتخاری است که پیراهن تیم ملی را به تن کنم و کاری برای تیم ملی کشورم انجام دهم.

با وجود نظر قطعی جهانبخش درباره شرکت در اردوی تیم ملی، سردار آزمون به خاطر انتقاد مردم از عملکردش در جام جهانی از بازی های ملی خداحافظی کرده و علی رغم دعوت به تیم ملی از شرکت در تمرینات سرپیچی کرد تا به نوعی مقابل خواسته کی روش هم قرار بگیرد.

وحید امیری، بازیکن ترابزون اسپور ترکیه درباره مشاهداتش از شرایط امکاناتی در این کشور می گوید: اصلا قابل مقایسه نیست اما می دانم که بازیکنان ایرانی از نظر فنی اختلاف کمی با فوتبال اروپا دارند و می توانند به راحتی در لیگ های معتبر بازی کنند.

وحید امیری

او در بخش دیگری با تبریک خبرنگاران به مناسب به دنیا آمدن فرزندش روبه رو شد و با چهره ای خندان به تبریک ها پاسخ داد. این هافبک لژیونر تیم ملی نسبت به مراسمی که بعد از بازی تیمش با گالاتاسرای توسط بازیکنان ترابزون اسپور تدارک دیده شده بود و بازیکنان این تیم به او تبریک گفتند، گفت: بازیکنان بعد از برد خوشحال بودند و فرصتی دست داد که این مراسم را برگزار کنند. از آن ها ممنونم.

مرتضی پور علی گنجی هم که به تازگی به یوپن بلژیک ملحق شده به عهد و پیمان بازیکنان تیم ملی اشاره کرد و گفت: عهد کردیم مراقب خودمان باشیم تا در جام ملت ها با نهایت آمادگی به میدان برویم و مشکلی نداشته باشیم تا به مقام قهرمانی برسیم. می دانیم محدودیت های وجود دارد اما برای قهرمانی به میدان می رویم.  

مرتضی پور علی گنجی

این نشست خبری به دلیل ورود مدیر رسانه جدید تیم ملی به سوالات گوناگون خبرنگاران از رفتن به سوی مصاحبه چالشی بازماند.

 

دیدگاه تان را بنویسید