قدرتمندترین خودروی برقی مرسدس بنز در راه است

قدرتمندترین خودروی برقی مرسدس بنز در راه است مرسدس بنز به زودی از قدرتمندترین خودروی برقی خود که ای کیو اس نام دارد، رونمایی خواهد کرد. خودروی یادشده به طور تمام برقی طراحی شده و از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مرسدس بنز به زودی از قدرتمندترین خودروی برقی خود که ای کیو اس نام دارد، رونمایی خواهد کرد. خودروی یادشده به طور تمام برقی طراحی شده و از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار خواهد بود.

 طراحی این خودروی شاسی بلند توسط مرسدس بنز دو سالی به طول انجامیده و قرار است به زودی به جمع 3.5 میلیون خودروی برقی جهان اضافه شود.

خودروی یادشده با هر بار شارژ می تواند تا 320 کیلومتر را طی کند و البته احتمال می رود که در آینده بر این رقم افزوده شده و به 450 کیلومتر در ساعت برسد. انتظار می رود این خودرو تا سال 2020 به طور انبوه روانه بازار شود.

مرسدس بنز در مورد جزئیات فنی این خودرو اطلاعات چندانی را منتشر نکرده است، اما گفته می شود حداکثر سرعت این خودرو به 180 کیلومتر در ساعت می رسد و شتاب صفر تا صد آن هم 5.1 ثانیه است.

سیستم ناوبری هوشمند برای انتخاب بهترین و سریع ترین مسیر برای به مقصد رسیدن، امکانات تفریحی و چندرسانه ای متنوع از جمله دیگر امکانات این خودرو است.

 

دیدگاه تان را بنویسید