تراکتورسازی امیدوار به جذب رامین رضاییان

باشگاه تراکتورسازی همچنان امیدوار به جذب رامین رضاییان بازیکن تیم ملی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پرونده نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال امروز در حالی به پایان می رسد که باشگاه تراکتورسازی در تکاپوی جذب یک مدافع است تا نقاط ضعف خود را در این پست برطرف کند.

البته تراکتورسازان در پست دفاع روز گذشته با ایمان سلیمی قرارداد بستند اما آنها همچنان قصد دارند یک مدافع ملی پوش شاخص جذب کنند و رامین رضاییان یکی از گزینه های مدنظرشان در این پست به شمار می آید.

مصطفی موسوی زنوز مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی درباره آخرین وضعیت رامین رضاییان تصریح کرد: گروه ویژه نقل و انتقالات باشگاه مذاکراتی با رضاییان داشتند و پیشنهادشان را به این بازیکن دادند و منتظر جواب او هستیم.با توجه به اینکه نقل و انتقالات امشب به پایان می رسد جذب بازیکن بعد از این زمان سخت است اما  بعد از این مهلت قانونی می توانیم بازیکن آزاد بگیریم.

زنوز درباره جدال میان تراکتورسازی و سپاهان در خصوص مبلغ رضایت نامه حاج صفی گفت: ما همان طور که در بیانیه باشگاه اعلام کردیم برای دریافت رضایت نامه حاج صفی یک ریال هم پرداخت نکردیم و از طریق ارتباطات و مذاکرات رضایت باشگاه المپیاکوس را برای انتقال حاج صفی جلب کردیم.

او درباره اینکه باشگاه تراکتورسازی برای استفاده از پهلوان، اسماعیلی فر و مهدی پور باید رضایت ذوبی ها را جلب کند، بیان کرد: هنوز  نامه ای در این باره به باشگاه ارسال نشده است تا اقدامات لازم را انجام بدهیم. این سه بازیکن با ما قرارداد دارند و بدون مشکلی بازی می کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید