اعلام نتیجه پایانی مسابقه خنداننده شو 2 / علی صبوری و ابوطالب حسینی چه گفتند؟

خنداننده شو 2 هم تمام شد با برنده شدن علی صبوری. او حدود 1.5 رای بیشتر از ابوطالب حسینی به دست آورد و مدال طلای خنداننده برتر را به گردن آویخت.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس؛ خنداننده شو 2 هم تمام شد با برنده شدن علی صبوری. او حدود 1.5 رای بیشتر از ابوطالب حسینی به دست آورد و مدال طلای خنداننده برتر را به گردن آویخت.

ابوطالب حسینی بعد از این‌که نتیجه آرا اعلام شد از همه برگزارکنندگان مسابقه خنداننده شو و برنامه خندوانه تشکر کرد و بار دیگر گفت سال گذشته هنگام پخش فینال خنداننده شو در پادگان سربازی بود و این‌که حالا آنجا ایستاده را مدیون لطف خدا و شهدا است. او شادی برنامه‌هایش را به شهدا به ویژه دایی خودش تقدیم کرد.

پدر ابوطالب هم گفت: ابوطالب قبل از این برنامه هم باعث افتخار ما بود و من از رامبد جوان هم تشکر می‌کنم.

ابوطالب این مدت را به خواب شیرین تشبیه کرده و در اینستاگرامش نوشته است: خواب شیرینی که امشب دیگه بیدارمون می‌کنن ازش.

علی صبوری هم بعد از اعلام قهرمانی‌اش ماجرای جالبی را تعریف کرد و گفت در ابتدای کار وقتی در خنداننده شو شرکت کرد گوشی موبایلش توسط سارق خانه‌شان دزدیده شد و او برای سارق روی خط خودش پیام فرستاد تا ببیند آیا قبول شده یا نه که سارق هم به او پاسخ داد. علی صبوری گفت سارق در طول مسابقه هم برای او پیام فرستاده و از استندآپ‌هایش تعریف کرده است.

فرهاد آییش هم درباره علی صبوری گفت: هیچ کس به علی چیزی یاد نداد. او خودش همه چیز را یاد گرفت. افتادگی و سر پایین آوردن و ...

علی صبوری در واکنش به قهرمانی اش در اینستاگرام نوشت: سلام خندوانه هم تمام شد و به لطف تک تک شما اول شدم. این اول راهمه و ثانیه به ثانیه تا پایان عمرم به خاطرم می‌مونه که این فرصت را مدیون‌تونم. از خدا می‌خوام تا نفس دارم بهم قدرت بده که بتونم بازم بخندونمتون و این تنها آرزومه.

دیدگاه تان را بنویسید