هوای بیشتر مناطق کشور بارانی می شود

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران در بیشتر مناطق کشور از وزش باد شدید در برخی نقاط خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، احد وظیفه اظهار کرد: تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارشی در نیمه جنوبی و بخش‌هایی از شرق کشور است. بر این اساس امروز ( ۹ اسفند) در بخش‌هایی از جنوب غرب، جنوب و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، ابرناکی، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه در شرق و جنوب شرق کشور نیز امروز رشد ابر و رگبار پراکنده باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه فردا (۱۰ اسفند) از ناپایداری در جنوب غرب و غرب کشور کاسته می‌شود، اظهارکرد: در جنوب شرق، شرق و بخش‌هایی از شمال شرق کشور ابرناکی و رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه روز جمعه (۱۱ اسفند) بارش پراکنده در شمال شرق و بخش‌هایی از شرق کشور قابل پیش‌بینی است، گفت: از اواخر وقت این روز در مناطق شمالی و مرزی شمال غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده خواهیم داشت.

وظیفه افزود: طی دو روز آینده در برخی نقاط جنوب شرق و شرق و روز جمعه (۱۱ اسفند) نیز در نیمه شمالی کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان پایتخت فردا (۱۰ اسفند) کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۱۱ اسفند) کمی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید